کد مطلب: 

204761

"رایتل" به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی است

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی، گفت: رایتل به دنبال سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی به این شرکت و رشد و توسعه خدمات در سطح کشور به منظور درآمد زایی است.
"رایتل" به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی است

به گزارش سیتنا، ولی‌الله افخمی راد، معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی در گفتگو با ایلنا در رابطه با وضعیت رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ تامین اجتماعی، گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمد زایی داشته باشد.

افخمی راد ادامه داد: اولویت ما سرمایه گذار خارجی برای رایتل و سایر بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی است. رایتل به دنبال سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی به این شرکت و رشد و توسعه خدمات در سطح کشور به منظور درآمد زایی است، باید منتظر ماند و دید که آینده رایتل با توجه به تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی چگونه رقم می‌خورد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر سرمایه تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و شرکت‌های فعال در این حوزه کافی نیست و رایتل همچنان تنها بنگاه تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات باقی می‌ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-17 20:58

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
امیدوارم هرچه زودتر واسه رایتل سرمایه گذار خارجی پیدا کنن تا کیفیت واسه ما مشترکین هم بالابره، رایتل نباید همش به رومینگ با همراه آخر تکیه کنه! الان شش سال از شروع به کار رایتل میگذره اما شهرهای تحت پوشش کامل نشدن! روستاها پیشکش! یه شریک خارجی مثل اورنج فرانسه یا اتصالات یا یه شرکت شرق آسیا واسه رایتل ضروری است
ارسال شده توسط آرمین در 27 آبان 96 - 07:46

افزودن دیدگاه جدید