کد مطلب: 

202954

نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای

نسل جدید مانیتورهای مخصوص گیم، در یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی تجهیزات ارتباطی و رادیویی به نمایش در می آید.
نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی های رایانه ای

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی رادیویی برلین آلمان (IFA ۲۰۱۷ ) از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه با هدف معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و ابزارهای بی سیم رادیویی برگزار خواهد شد.

ال جی الکترونیکس اعلام کرد که قرار است در این نمایشگاه از نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی (گیم) خود که دارای قابلیت نرخ بالای بازسازی تصویر است رونمایی کند.

دو مانیتور جدید ۲۷ و ۳۲ اینچی سری GK ال‌جی نه تنها برای علاقمندان به بازی‌های پرهیجان، تصویری خیره‌کننده به نمایش می‌گذارند بلکه در هنگام بازی‌های رقابتی با توجه به نرخ بازسازی تصویر، برگ برنده را در اختیار کاربر می‌گذارد.

مانیتورهای مخصوص بازی GK ال‌جی از جدیدترین فناوری پیشرفته بهره برده و نرخ بازسازی‌ تصویر یکی از آنها بالای ۱۴۴ هرتز ( افزایش سرعت تا ۱۶۵ هرتز) و ۲۴۰ هرتز است. مانیتور ۳۲ اینچ، نمایشگری ایده‌آل برای آنهایی است که می‌خواهند بازی‌ها را با حرکات سریع و روان و با کیفیت بالا تجربه کنند.

مانیتور ۳۲GK۸۵۰G با برخورداری از نرخ بازسازی سریع و به لطف وجود فناوری پردازش گرافیک NVIDIA G-Sync حرکت گرافیکی بسیار روان و بدون مکثی دارد. قابلیتی که به سرعت بین علاقمندان بازی محبوب شده و باعث می‌شود صحنه رقابت را بدون هیچ پرش و مکثی تجربه کنید.

این مانیتور به آسانی تمامی ژانرهای بازی‌ها را بدون تارشدن تصویر پوشش داده و با روشنایی ۳۵۰ nit روی صفحه‌نمایش QHD (۲,۵۶۰ x ۱,۴۴۰) حرکت تصویر روان و سریعی را به نمایش می‌گذارد.

به علاوه مانیتور ۳۲ اینچی تجربه بازی کردن را با روش خاص نوردهی کروی بهبود می‌دهد. در این روش از یک LED در پشت مانیتور استفاده شده تا با تابش یک نور لطیف، کاربر را بیشتر به دنیای بازی نزدیک کرده و همچنین تار شدن چشم‌ها را کاهش دهد.

قابلیت‌های ویژه‌ای مثل تثبیت‌کننده مشکی باعث به وجود آمدن یک کنتراست واضح می‌شوند تا گیمر بتواند همیشه تمام جزئیات را ببیند. از طرفی قابلیت هماهنگ کننده حرکات داینامیکی، پرش و لگ تصویر را به حداقل ممکن رسانده تا گیمرها بتوانند سریع‌تر واکنش نشان بدهند.

رابط کاربری گرافیکی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد برای هر بازی تنظیمات شخصی خود را برای بازی‌ها مختلف اعمال کنند راحت‌تر رقیبان را شکست دهند. به علاوه قابلیت تنظیم با یک کلیک که بدون نیاز به ابزاری مثل پیچ‌گوشتی روی مانیتور نصب می‌شود به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کمترین زحمت بتوان ارتفاع، خمیدگی و زاویه تصویر را تنظیم کرد.

مانیتور ۲۷ اینچ سری GK ال‌جی (مدل ۲۷GK۷۵۰F ) نیز همان نرخ تازه‌سازی بالا را برای ارائه تجربه روان بازی دارد.

ال‌جی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ مانیتور فوق عریض ۳۴ اینچی خود (مدل ۳۴UC۸۹G ) را نیز به نمایش می‌گذارد. این مانیتور با نسبت تصویر ۲۱:۹ تجربه بازی کردن را به اوج خود می‌رساند. این ویژگی جذاب در بازی‌های مسابقه‌ای و استراتژی که از نسبت تصویر ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کنند بیشتر به چشم می‌آید.

همچنین این مانیتور از NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز (افزایش سرعت تا ۱۶۶ هرتز) تجربه متفاوتی در همه بازی‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-31 12:39

افزودن دیدگاه جدید