کد مطلب: 

200375

آنتن های همراه اول در مناطق دوردست در معرض سرقت!

مدیرکل مالی همراه اول با بیان اینکه خسارت و سرقت به ویژه در مناطق دوردست سایت‌های BTS موبایل را تهدید می‌کند، گفت: خسارت گرفتن از بیمه سخت است و از این رو سایت‌های همراه اول به جای پوشش بیمه‌ای با نگهبان نگهداری می‌شوند.
آنتن های همراه اول در مناطق دوردست در معرض سرقت!

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، محمدزاده مدیرکل مالی همراه اول درباره علت نبود پوشش بیمه‌ای برای تجهیزات سایت‌های BTS به ارزش دفتری 67.932 میلیارد ریال، اظهارداشت: به دلیل روند سخت دریافت خسارت از بیمه، همراه اول ترجیح دارد برای نگهداری BTS ها از نگهبان به جای پوشش بیمه‌ای استفاده کند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در صورت بیمه کردن سایت‌های BTS و خسارت دیدن این تجهیزات، دریافت خسارت از بیمه سخت است، هیأت مدیره این اختیار را به مدیرعامل شرکت تفویض کرده‌ و مدیرعامل نیز این وظیفه را به استان‌ها سپرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برای نگهداری سایت‌های BTS، به استان‌ها حق نگهداری پرداخت می‌شود و استان‌ها در قبال خسارت احتمالی وارده به سایت‌ها مسئولیت دارند.

وی گفت: خساراتی از جمله آسیب‌رساندن و سرقت به ویژه در مناطق دوردست سایت‌های BTS را تهدید می‌کند که برای آنها از نگهبان استفاده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-05 22:35

افزودن دیدگاه جدید