کد مطلب: 

200369

مدیر تلگرام هیچ گونه ارزشی برای مطالبات مدیران وزارت ارتباطات قائل نیست

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه وزارت ارتباطات بنگاه اقتصادی شده، گفت: کم فروشی وزارت ارتباطات در فروش پهنای باند به متقاضیان دردآور است .
مدیر تلگرام هیچ گونه ارزشی برای مطالبات مدیران وزارت ارتباطات قائل نیست

به گزارش سیتنا به نقل از خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان ، اساتید و نخبگان از سرعت پایین اینترنت و کمبود پهنای باند به شدت ناراضی اند. کم فروشی وزارت ارتباطات در فروش پهنای باند به متقاضیان دردآور است .

وی گفت: آنان ده‌ها برابر بیشتر از قیمت واقعی از مشترکین پول دریافت می کنند.

ضرغامی با انتقاد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این وزارتخانه عملاً به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده و در مقابل واگذاری ظرفیت های خارجی پولهای کلان از مردم می‌گیرد. به مردم ظلم می شود و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در دولت یازدهم هیچ نوآوری خاصی در فضای مجازی دیده نمی‌شود دولت مرتبا با سرویس خارجی تلگرام عکس یادگاری می گیرد. تلگرام در سطح جهانی از اعتبار بالایی برخوردار نیست. عمده کاربران آن در ایران هستند آنهم به دلیل ضعف دولت در ارائه یک پیام رسان  پر ظرفیت، مطمئن و ارزان قیمت بومی.

وی افزود: مدیر جوان تلگرام هیچگونه ارزشی برای اولیه ترین مطالبات مدیران وزارت ارتباطات قائل نیست. دولتمردان کاملاً منفعل هستند.

رئیس سابق رسانه ملی اضافه کرد: دولت در زمینه کم کاری در فضای مجازی مدافع است نه مهاجم. نامزدهای جبهه انقلاب به درستی و با صراحت مطالبات مردم را مطرح کنند. دولت مرتبا به خاطر برقراری سرویس های خارجی مثل تلگرام بر مردم منت می‌گذارد. مثل این است که سازمان های ارائه دهنده آب و برق و گاز به دلیل ارائه خدمتی که پول آن را دریافت می‌کنند دائما بر مردم منت بگذارند.

ضرغامی در پایان ضمن توصیه به فعالیت هدفمند، هوشمند و خلاقانه به فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب بیان کرد: هر کدام یک عضو موثر رسانه ملی جمهوری اسلامی هستند. مخاطبان جمهوری اسلامی تعریف جدیدی پیدا کرده و فعالان این حوزه هم تولید کننده و تامین کننده پیام هستند و هم انتشار دهنده آن.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-05 16:35

افزودن دیدگاه جدید