کد مطلب: 

198141

رسوایی انتشار عکس های برهنه افسران زن آمریکا در فیس بوک

فرمانده نیروی دریایی آمریکا بابت انتشار تصاویر برهنه زنان عضو نیروی دریایی آمریکا در صفحه فیسبوک افسران مرد، در سنای آمریکا بازخواست شد. او وعده مبارزه ریشه ای با این معضل را داده است.
رسوایی انتشار عکس های برهنه افسران زن آمریکا در فیس بوک

به گزارش سیتنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش آمریکا دیروز در جلسه کمیته سنای آمریکا به شدت بابت انتشار تصاویر برهنه افسران زن این نیرو در صفحه فیسبوک افسران مرد نیروی دریایی این کشور مورد بازخواست قرار گرفت.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت marinecorpstimes، ژنرال رابرت نلر فرمانده نیروی دریایی آمریکا دیروز به مدت بیش از 2 ساعت در جلسه استماع سنای آمریکا پاسخگوی سوالات سناتورهای خشمگین از رسوایی انتشار تصاویر برهنه زنان عضو نیروی دریایی آمریکا به صورت آنلاین شد.

دو تن از سناتورهای زن به شدت رابرت نلر را مورد اعتراض قرار دادند و پاسخ های او در این زمینه را ناکافی دانستند.

 گفتنی است؛ در روزهای گذشته انتشار تصاویر برهنه و خصوصی زنان عضو نیروی دریایی آمریکا در صفحه فیسبوک افسران مرد فعال و بازنشسته نیروی دریایی آمریکا جنجال گسترده ای به پا کرده است.

تصاویر منتشره از زنان عضو نیروی دریایی آمریکا، بدون اطلاع آنها بوده و اعضای صفحه فیسبوک مردانه نیروی دریایی، در زیر این تصاویر "کامنت" هایی با الفاظ رکیک درباره آنها نوشته بودند.

این صفحه از سوی وزارت دفاع آمریکا بسته شد و تصاویر منتشره در آن برداشته شد و مسئولان وزارت دفاع آمریکا از تحقیق و برخورد قضایی با مسببان و منتشر کنندگان این تصاویر خبر داده اند.

دیروز نیز رابرت نلر در جلسه استماع سنای آمریکا با گفتن این جمله که " دیدگاه افسران مرد نیروی دریایی باید عوض شود" از مشکلات ساختاری در داخل نیروی دریایی خبر داد و گفت مادامی که همه افسران نیروی دریایی به این باور نرسند که همه آنها از زن و مرد عضو نیروی دریایی هستند، این مشکل ممکن است ادامه باید.

این ژنرال آمریکایی با این حال از تدوین دستورالعمل جدیدی درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت این دستور العمال جامع بوده و باید و نبایدها در حوزه شبکه های اجتماعی برای اعضای نیروی دریایی مشخص شده است.

خانم "جین شاهین" سناتور دموکرات ایالت نیوهمپشایر اما در واکنش به اظهارات فرمانده نیروی دریایی ، گفت: چرا باید سخنانی از این دست را باور کرد که واقعا قرار است اقدامی انجام شود. چرا باید باور کنیم که این بار متفاوت از دفعه های قبل خواهد بود؟"

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-20 23:46

افزودن دیدگاه جدید