کد مطلب: 

197158

استعفای اجباری معاون اوبر به دلیل مزاحمت‌های غیراخلاقی

شرکت اوبر که این روزها به علت افشای مزاحمت های غیراخلاقی برخی مدیرانش برای کارکنان زن با بحران مواجه است، با استعفای یک مدیر کلیدی خود دچار بحران بزرگتری شده است.
استعفای اجباری معاون اوبر به دلیل مزاحمت‌های غیراخلاقی

به گزارش سیتنا به نقل از ری کد، اد بیکر معاون واحد محصولات و رشد شرکت اوبر به این شرکت اعلام کرده که بعد از سه سال آن را ترک می‌کند.

معاون این شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی یابی با ارسال ایمیلی نوشته است: من همیشه خواستار استفاده از تجربیاتم در حوزه فناوری بوده ام تا این امر موجب رشد بخش دولتی شود و حالا به نظر می رسد لحظه مناسب برای این کار فرارسیده است.

وی که پیش از این از مدیران شرکت فیس بوک بوده و از سال 2013 به اوبر پیوسته، هنوز اعلام نکرده که برای آینده خود چه برنامه هایی دارد. قرار است دانیل گراف که فعلا مدیر امور بازاریابی اوبر است جایگزین اد بیکر شود.

گفته می شود استعفای اد بیکر بی ارتباط با اتهامات جنسی طرح شده علیه برخی مدیران اوبر نیست. وی یکی از افرادی است که به تلاش برای برقراری ارتباطات نامشروع جنسی با برخی کارمندان زن شرکت اوبر متهم است.

از دو هفته پیش برخی مهندسانی که قبلا در اوبر مشغول به کار بوده اند طی گفتگوهایی با مطبوعات مدیران ارشد خود را به آزار جنسی متهم کرده اند. افشای این مساله باعث شده تا صدها هزار نفر از کاربران اوبر برنامه موبایلی این شرکت را از روی گوشی های خود پاک کنند و یک پیکار اینترنتی هم به همین منظور به راه بیفتد. تعداد افرادی که در هفته های اخیر برنامه اوبر را از روی گوشی های خود پاک کرده اند بیش از 200 هزار نفر تخمین زده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-04 17:24

افزودن دیدگاه جدید