کد مطلب: 

196020
رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی:

هر چه تعداد FCPها بیشتر شود دایره انحصار کوچکتر می شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بدون شک هر چه تعداد شرکت های دارای پروانه ارتباطات ثابت (FCP) بیشتر شود دایره انحصار نیز کوچکتر شده و دیوار آن شکسته خواهد شد.
هر چه تعداد FCPها بیشتر شود دایره انحصار کوچکتر می شود

به گزارش سیتنا، "رمضان علی سبحانی فر" در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم در پاسخ به این سوال که صدور مجوز برای  شرکت‌های دارای پروانه ارتباطات ثابت (FCP) تا چه حدی می تواند در شکستن انحصار در بازار و ارائه سرویس های با کیفیت به کاربران موثر باشد، گفت: با توجه به اینکه دارندگان پروانه FCP می‌توانند بدون محدودیت تکنولوژی، هرگونه سرویس مرتبط با اینترنت را در کشور ارائه کنند طبیعی است که کاربران نیز قدرت انتخاب و اختیار بیشتری دارند، مبنی بر اینکه اپراتوری را که خدمات بیشتر و بهتری می دهد را انتخاب کرده و از خدمات آن منتفع شوند.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه فقط شرکت مخابرات ایران در بحث ارتباطات ثابت فعالیت دارد، ولی با آمدن FCPها ، شرکت های دارای پروانه این نوع فعالیت نیز می توانند بحث تلفن ثابت و توسعه آن را داشته باشند و یا موضوع توسعه سایر ارتباطات و یا اینترنت نیز از دیگر فعالیت های این شرکت ها محسوب می شود.

سبحانی فر ادامه داد: با آغاز فعالیت شرکت های FCP، مردم و کاربران نیز قدرت انتخاب بیشتری برای دریافت سرویس از اپراتوری که خدمات بهتری را ارایه می کنند، دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-25 09:19

افزودن دیدگاه جدید