کد مطلب: 

193776

فراخوان شناسایی پیمانکاران نگهداری شبکه دسترسی محلی بی سیم

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکاران واجد شرایط جهت اجرای خدمات نگهداری و بهره برداری از شبکه دسترسی بی سیم (WI-FI) اقدام نماید.
فراخوان شناسایی پیمانکاران نگهداری شبکه دسترسی محلی بی سیم

به گزارش سیتنا، روزنامه مناقصه مزایده نوشت: فراخوان رایتل برای شناسایی پیمانکاران نگهداری شبکه دسترسی محلی بی سیم اعلام شد.

مدارک و اسناد مورد نیاز برای شرکت در فراخوان:

1. تصویر مدارک شناسایی و ثبتی شرکت شامل اساسنامه، آگهی تاسیس، آگهی آخرین تغییرات.

2.تصویر مدارک اسناد سجلی و آموزشی اعضای هیات مدیره.

3.رزومه کاری شرکت با تمرکز بر قابلیت‌ها و تخصص‌ها در زمینه موضوع فراخوان به همراه مشخصات و سوابق کاری مدیران و تیم فنی پروژه و سوابق اجرایی مرتبط با پیاده سازی شبکه‌های وای فای (ENTERPRISE WIFI NETWORK)

4. مدارک عضویت در شورای عالی انفورماتیک یا رتبه‌بندی نظام صنفی رایانه‌ای

5. مدارک مربوط به احراز توانمندی مالی (ارایه تصویر آخرین ترازنامه سود و زیان حسابرسی شده و گردش مالی تایید شده شرکت در دو سال گذشته یا اظهارنامه مالیاتی)

6.مدارک دوره‌های آموزشی بین المللی معتبر پرسنل شاغل در شرکت در زمینه‌های مرتبط با فراخوان از جمله WIRELESS CCNA/CCNP

7.ارایه فهرست کاملی از تجهیزات، سخت افزارها ، نرم افزارها و امکانات لازم برای اجرای موضوع فراخوان شامل ابزارهای تست و اندازه‌گیری پارامترهای کیفی به صورت میدانی در شبکه وای فای.

8.مدارک بیمه پرسنل مربوط به یک سال گذشته.

9. رونوشت قراردادهای قبلی در حوزه طراحی، تامین تجهیزات، پیاده‌سازی یا تعمیرات و نگهداری شبکه‌های بی سیم (WI-FI)، به همراه مستندات اتمام و اعلام رضایت کارفرمایان قبلی یا فعلی.

10- مستندات مربوط به نمایندگی یا همکاری با شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کننده داخلی و خارجی که زمینه کاری آن‌ها با موضوع فراخوان مرتبط باشد.

11. تعدادی از مستندات دستورالعمل‌ها یا فرم‌های مربوط به نگهداری شبکه‌های دسترسی WI-FI که آن شرکت در قراردادهای قبلی استفاده یا تکمیل نموده باشد.

شرکت‌کنندگان در فراخوان می‌بایست کلیه مدارک و اسناد فوق را پس از مهر و امضاء، اسکن نموده و در قالب لوح فشرده و به همراه نامه پوششی در پاکت دربسته حداکثر تا تاریخ 95.10.06 به نشانی ذیل ارسال نمایند.

محل تحویل پاکات: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، نبش تقاطع مهرداد، پلاک 8، دبیرخانه شرکت خدمات ارتباطی رایتل

توجه: درج عبارت "فراخوان شناسایی پیمانکاران نگهداری شبکه دسترسی بی سیم (WI-FI) " و عبارت "به اداره کل تدارکات تحویل گردد"بر روی پاکات الزامی می‌باشد، در صورت عدم درج عبارت مذکور و عدم وصول پاکت حاوی مدارک به اداره کل تدارکات شرکت خدمات ارتباطی رایتل، مسئولیت ناشی از این موضوع به عهده شرکت‌کننده می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-13 22:41

افزودن دیدگاه جدید