کد مطلب: 

193110

روش آسان خرید شارژ تلفن‌همراه

با گسترش اینترنت و امکانات الکترونیکی، ده‌ها روش برای خرید شارژ وجود دارد و انتخاب ما، همیشه سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش خرید شارژ است.
روش آسان خرید شارژ تلفن‌همراه

به گزارش سیتنا به نقل از سرویس بازار ایسنا، از بین همه روش‌ها، خرید از وب سایت‌های فروش شارژ رایتل، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.
خرید شارژ رایتل از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، موجب می‌شود، سود حاصل از فروش شارژ، به شکل عادلانه‌تری بین همه فروشندگان شارژ توزیع شود.

سایت‌های فروش شارژ، تا قبل از ظهور کدهای USSD، جزو پر فروش‌ترین کانال های فروش شارژ بوده‌اند که بعد از ظهور کدهای USSD بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فروش شارژ رایتل، از جمله ماهان شارژ، مجهز به سیستم USSD هستند که با استفاده از کد *789*1000# (ستاره هفت، هشت، نه، ستاره هزار مربع)، به راحتی و بدون نیاز به اینترنت، می‌توان جهت خرید شارژ رایتل اقدام کرد.

فروشگاه های آنلاین معتبر زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که خرید شارژ رایتل از ماهان شارژ که یکی از معتبرترین آنهاست، از نظر قیمت و اطمینان و سرعت خدمات، شبیه صفحه اینترنتی خرید شارژ رایتل از خود اپراتور رایتل است.

برای خرید شارژ رایتل به صورت مستقیم از طریق کد USSD از سایت ماهان شارژ کافیست کد زیر را در گوشی خود شماره‌گیری کنید: *789*1000*1#
همچنین با استفاده از این کد USSD می‌توانید جهت خرید بسته‌های اینترنت متنوع رایتل، اقدام کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-27 00:25

افزودن دیدگاه جدید