کد مطلب: 

192673
مدیرکل امور مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت، خبر داد:

ارائه‌ی سرویس وای‌فای رایگان یک اپراتور به زائرین اربعین در مرز شلمچه

مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش دو برابری کانال‌های ارتباطی در مسیر زوار اربعین حسینی در ایران، مرز شلمچه و کشور عراق نسبت به سال گذشته گفت: در این مسیرها و بویژه در مسیرهای نجف و کربلا، وایفای رایگان برای زائرین تامین شده است.
ارائه‌ی سرویس وای‌فای رایگان یک اپراتور به زائرین اربعین در مرز شلمچه

به گزارش سیتنا، سهراب آغ‌بیات درباره تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت جهت ارائه تسهیلات به زوار اربعین حسینی اظهار کرد: تعرفه‌های تماس‌های ارتباطی زائرین در ایام اربعین ۵۰ درصد کاهش یافته است و زائران می‌توانند با خانواده‌های خود در ایران با این تعرفه‌های جدید تماس بگیرند که امیدواریم این موضوع مورد رضایت زائرین عزیز قرار بگیرد.

وی همچنین درباره میزان پوشش اینترنت در مسیرهای زوار اربعین حسینی افزود: عملاً با امکاناتی که در اختیار یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار دادیم و همچنین توافقاتی که با یکی از شرکت‌های عراقی صورت گرفت، وایفای رایگان در مسیرهای پیاده‌روی زوار اربعین حسینی بویژه در مسیرهای نجف و کربلا، پوشش داده شد.

آغ‌بیات تصریح کرد: در مرز شلمچه هم زائرین از طریق اپراتور مربوطه می‌توانند سرویس وایفای رایگان را دریافت و استفاده کنند.

وی با بیان این‌که امسال تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت در مرزهای شلمچه و مهران، بیشتر در زمینه پوشش شبکه تلفن همراه بوده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات فوق‌العاده وسیعی را برای زائرین در زمینه ارتباط تلفنی فراهم کردیم و همچنین اقداماتی صورت گرفت تا امسال دو برابر حجم مکالمه‌های سال گذشته، زوار اربعین حسینی را ساپورت کنیم.

آغ‌بیات اظهار کرد: همچنین با طرف عراقی کاملاً به توافق رسیدیم و تعداد کانال‌های ارتباطی در مسیرهای حرکت زائرین نسبت به اربعین سال گذشته، دو برابر افزایش داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-13 17:16

افزودن دیدگاه جدید