کد مطلب: 

191338

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را ۱۰ روزه بگیرید

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.
جواب شکایت از خدمات اینترنتی را ۱۰ روزه بگیرید

به گزارش سیتنا، حسن مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.

وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.

به گفته، مهدوی، سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از ۱۰ روز رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-01 15:23

دیدگاه‌ها

تصویر سند زنده
چند تا پرونده و شکایت ثبت شده در 195 بیاریم که این ادعای این آقا را رد میکنه؟ ایشون بسته شدن پرونده ها بدون ارائه جواب را، تکمیل پرونده می دانند. عدم پیگیری شکایت بدلیل خرابی و نقص سامانه آنلاین 195 باعث شده که کاربران نتوانند بدرستی شکایت خود را پیگیری کنند که این امر، از نگاه این آقا، تکمیل پرونده ها و شکایات هستش در حالیکه شاکیان هیچ رضایتی از توع پیگیری و اطلاع رسانی و نتیجه و برخورد و.. ندارند و خیلیها فکر می کنند که پرونده شان هنوز در جریانه
ارسال شده توسط سند زنده در 10 مهر 95 - 19:09

افزودن دیدگاه جدید