کد مطلب: 

189792

گزارش ارزیابی پروژه‌ی دولت الکترونیک ارایه می‌شود

دبیر کمیسیون دولت الکترونیک با اشاره به شناسنامه دار شدن خدمات دستگاه ها با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ارزیابی این پروژه خبر داد.
گزارش ارزیابی پروژه‌ی دولت الکترونیک ارایه می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، رضا باقری اصل با اشاره به روند دولت الکترونیک اظهار کرد: ارزیابی سطح بلوغ دولت الکترونیک در 72 دستگاهع اجرایی در حال انجام است و مشخص شده که دستگاه‌ها برای هر سرویس در چه مرحله‌ای قرار دارند. انشاالله به زودی شاخص‌ها را اعلام و وضعیت دولت الکترونیک مشخص می‌شود.

وی، همچنین با بیان اینکه مسئولیت شهر هوشمند با شهرداری است، گفت: ما از جهت فراهم کردن زیرساختها به شهرداری ها کمک می‌کنیم تا یک انسجام و هماهنگی ایجاد شود.

دبیر کمیسیون دولت الکترونیک افزود: کاری که کمیسیون الکترونیک و شورای اجرایی فناوری اطلاعات انجام می‌دهد این است که یک کارگروه ویژه برای هدایت و مدیریت شهر هوشمند با کمک وزارت کشور و شهرداریها ایجاد کند.

باقری اصل با بیان اینکه باید از توانمندی شهرهای پیشرو در شهرهای کوچک استفاده کنیم، گفت: باید به شهرهای پیشرو کمک کنیم تا بستر سرویس‌دهی خود را همراه با سرویس‌های دولت الکترونیک بهبود بخشند و در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی شهر هوشمند را پروژه‌ای پیشرونده مانند شبکه ملی اطلاعات دانست و بیان کرد: باید همیشه در جهت شهر هوشمند حرکت کرد و البته اقدامات بسیار خوبی نیز توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداریها انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-13 14:58

افزودن دیدگاه جدید