کد مطلب: 

186675

رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری درحوزه فضای مجازی اولویت تمام دستگاه‌ها باشد

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر سالم سازی فضای مجازی از طریق نهضت تولید محتوا و راه اندازی کارگروه سبک زندگی گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.
رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری درحوزه فضای مجازی اولویت تمام دستگاه‌ها باشد

به گزارش سیتنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی از تأسیس کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: برای سالم سازی فضای مجازی نیازمند نهضت تولید محتوا هستیم.

ابوالحسن فیروزآبادی با بیان این که رفع دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی باید اولویت تمام دستگاه های فعال در این حوزه باشد، افزود: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.

وی اظهار کرد: مرکز ملی فضای مجازی نیز به عنوان بازو و اتاق فکر شورا از بدو فعالیت در دوره جدید با تشکیل کارگروه های مختلف نسبت به پیگیری سریع برخی چالش ها و گزارش آن به دستگاه های ذیربط اقدام کرده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: سرعت تحولات در این حوزه به حدی سریع است که تصمیم گیری دستگاه ها قطعاً باید سیاست گذاری واحدی داشته باشد از همین رو و با عنایت به تأکید ویژه مقام معظم رهبری بر نقش شورایعالی فضای مجازی در برنامه ریزی و نظارت بر نحوه استفاده از این عرصه، کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز دایر شده است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: برای حفظ و حراست از فرهنگ ایرانی- اسلامی در فضای مجازی به شدت نیازمند نهضت تولید محتوا در این عرصه هستیم. بسیاری از کاربران این فضا به دلیل فقدان محتوای مناسب و سالم در معرض به تعبیر مقام معظم رهبری لغزش قرار می گیرند.

وی گفت: در زمان محدودی که از فعالیت اعضای جدید شورا می گذرد تصمیم‏ های خوبی در جهت توجه به بحث محتوا گرفته شده است. امیدواریم با عنایت و توجه دولت و مجلس بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن سیاست گذاری های انجام شده در این حوزه که همسنگ انقلاب اسلامی است باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-04 15:17

افزودن دیدگاه جدید