کد مطلب: 

184932

بدون اینترنت به نقشه مورد نظرتان دسترسی داشته باشید

با استفاده از این ترفند در هنگام مسافرت به نقاط مختلف که در آنها امکان اتصال به شبکه دیتا و یا wifi وجود ندارد، می توانید از قبل با Google Map نقشه های مورد نظرتان را دخیره کنید و از انها استفاده کنید.
بدون اینترنت به نقشه مورد نظرتان دسترسی داشته باشید

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، باید اعتراف کرد که در بین تمامی برنامه های مسیریاب و نقشه خوان Google Maps از کامل ترین هاست و نقشه های آن مدام بروز می شوند و دقیق ترین همخوانی را با مسیر های اصلی دارد. حتی می توان روی پیشنهاد های مسیر آن در ایران هم به خوبی حساب باز کرد ! چه برسد به کشور های و مناطق دیگر دنیا.

 
این ترفند در مسافرت
 
برای شروع ابتدا قبل از سفر و در جایی که اتصال به اینترنت دارید نام مکانی را که قصد سفر به ان را دارید را در گوگل مپس جستجو کنید، پس از نمایش محل و نام آن در قسمت پایین صفحه روی عنوان نام در پایین صفحه تپ کنید. در صفحه ی پیش رو روی گزینه ۳ نقظه در بالا سمت راست تپ کرده و گزینه Save Offline Map را انتخاب کنید.
 
این ترفند در مسافرت
 
با Pinch کردن (بزرگنمایی) منطقه مورد نظر می توانید دقیقا محدوده را مشخص کنید. توجه کنید هرچقدر محدوده بزرگتر باشد حجم ذخیره سازی بیشتری نیاز است. گزینه Save را زده و سپس برای عنوان نام مدنطرتان را تایپ کنید.
 
 
این ترفند در مسافرت
 
برای دیدن نقاط ذخیره شده تنها کافی است روی منو در قسمت بالا سمت چپ (در صفحه اصلی) تپ کرده و در قسمت بالا Your Places می توانید مکان های مهم برای شما و دستگاه شما دخیره می شود.
 
این ترفند در مسافرت
 
 
در انتهای لیست می توانید مکان های ذخیره شده را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این نقشه های ذخیره شده حداکثر تا ۲۹ روز در تلفن همراه شما باقی خواهد ماند.
 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-20 18:18

افزودن دیدگاه جدید