کد مطلب: 

184689

بازداشت یک فروشنده اینترنتی نوزاد

زنی جوان که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات عجیبی به خرید و فروش نوزاد دست می‌زد به دام افتاد.
بازداشت یک فروشنده اینترنتی نوزاد

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه ایران، زن جوانی به نام سهیلا که 11 سال از زندگی مشترکش می‌گذشت و صاحب فرزند نشده بود، از چندی پیش اختلاف جدی با همسرش پیدا کرد.

سهیلا یک روز در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات عجیبی مبنی بر خرید و فروش نوزاد با تضمین شناسنامه روبه‌رو شد. سهیلا بلافاصله با زنی که عامل انتشار این تبلیغات بود تماس تلفنی برقرار کرد. این زن که معروف به روح‌بخش بود با زن 25 ساله‌ای به نام فائزه و شوهرش که از قبل آنها را می‌شناخت و صاحب نوزادی شده بودند مذاکره کرد.

روح‌بخش این زن و شوهر را متقاعد کرد فرزند خود را بفروشند. او شناسنامه‌های سهیلا و شوهرش را گرفت و به جای مدارک والدین اصلی نوزاد تحویل داد تا شناسنامه کودک به نام آنها صادر شود.

فرمانده پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر، گفت: در پی گزارشی به پلیس مبنی بر اینکه هنگام صدور شناسنامه برای یک نوزاد با هوشیاری و درایت مسئولان ثبت‌احوال راز فروش نوزاد برای جایگزین کردن شناسنامه افراد غیر به جای والدین اصلی کودک محرز شده، پلیس برای پیگیری موضوع وارد عمل شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 12 مشهد با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات خود را آغاز و زن جوان را که عامل اصلی این اقدام مجرمانه بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که این زن با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کسانی را برای خرید و فروش نوزاد اغفال کرده است. متهم نیز در تحقیقات اولیه پرونده اظهار کرد که با این ترفند تاکنون مرتکب چند اقدام مجرمانه شده است.

امیری با اشاره به این مطلب که فروشنده نوزاد با دستور قضایی روانه زندان شده است، گفت: تحقیقات گسترده پلیس در این‌باره ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-15 14:34

افزودن دیدگاه جدید