کد مطلب: 

184403

واعظی: اپراتورها از حذف طرح‌های تشویقی استقبال کردند!

وزیر ارتباطات گفت: طرح‌های تشویقی اپراتورها موجب اختلال در شبکه آنها شد و به همین دلیل ما به محدود کردن آنها اقدام کردیم.
واعظی: اپراتورها از حذف طرح‌های تشویقی استقبال کردند!

 محمود واعظی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره علت محدود کردن طرح‌های تشویقی اپراتورهای موبایل توضیح داد: اپراتورها وقتی به طرح‌های تشویقی اقدام کردند فکر نمی‌کردند این رقابت طوری شود که شبکه آنها با مشکل روبه‌رو شود.

وی افزود: دو اپراتور طرح‌های تشویقی را ترویج کردند و اپراتور دیگر هم برای شرکت در این رقابت طرح دیگری را اعلام کرد که منجر به ایجاد مشکل در شبکه اپراتورها شد و در آن زمان اختلالات بالا رفته و قطعی تماس‌ها زیاد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که ما به عنوان نماینده مردم عمل می‌کنیم، اظهار کرد: رگولاتوری طرح‌های تشویقی را بررسی کرد و طی صحبت‌هایی که با اپراتورها انجام شد آنها نیز قبول کردند که انتظار مشکلات پیش آمده را نداشتند.

واعظی با اشاره به تلاش اپراتورها برای آسایش مردم گفت: ما با این‌که اپراتورها قیمت‌ها را کاهش دهند مشکلی نداریم و از این‌که بخواهند امکانات بیشتری در اختیار مردم قرار دهند استقبال هم می‌کنیم، اما باید به گونه‌ای عمل کرد که اپراتورها با رقابت با هم دچار مشکل در شبکه نشوند و این‌که مردم نتوانند از امکانات به درستی استفاده کنند موافق نیستیم.

وی همچنین اظهار کرد: اپراتورها با حذف طرح‌های تشویقی مشکلی نداشته و از آن استقبال کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-07 13:54

افزودن دیدگاه جدید