کد مطلب: 

184156

اخوان بهابادی از صداوسیما هم کنار گذاشته شد

مهدی اخوان بهابادی آبان ماه سال گذشته با حکم رئیس رسانه ملی، قائم مقام وی در امور فناوری و رسانه‌های نوین شد اما با گذشت یک سال از این پست کنار رفت.
اخوان بهابادی از صداوسیما هم کنار گذاشته شد

به گزارش سیتنا، اخوان بهابادی که از سال گذشته تمام تمرکز خود را بر روی تکمیل فرایند دیجیتال‌سازی، ارتقای کیفیت صدا و تصویر، ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم‌افزاری مورد نیاز رسانه‌های نوین از جمله مجوزهای تجاری IPTV گذاشته بود، در زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها کنار رفت.

در حالیکه خبری مبنی بر احتمال ریاست وی بر دانشگاه صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی و برخی پایگاه‌های خبری می‌چرخید اما مهدی اخوان بهابادی در گفت‌وگویی با تسنیم علاوه بر اینکه دلیل کناره‌گیری‌اش از این سمت را وجود برخی اختلاف نظرها با ریاست سازمان صداوسیما عنوان کرد، گفت: بنده دیگر در سازمان صداوسیما نیستم و هیچ سمتی در این مجموعه ندارم.

براساس تصویر حکمی از رئیس سازمان صداوسیما ظاهرا رضا علیدادی سرپرست این معاونت را عهده‌دار شده است.

مهدی اخوان بهابادی به جز فعالیت در صداوسیما، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور و عضویت حقیقی در این شورای عالی را در پرونده کاری دارد.

وی همچنین پیش از آن، معاون آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزیر ارتباطات بود و عضو هیأت علمی دانشکده برق و کامپیو‌تر دانشگاه تهران نیز هست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-29 18:16

دیدگاه‌ها

تصویر bahador
خسارت عظیمی که این فرد به سازمان صدا و سیما زد بنا به گواهی کارکنان فنی آن سازمان بیش از ده ها میلیارد تومان برآورد شده
ارسال شده توسط bahador در 06 ارديبهشت 96 - 15:53

افزودن دیدگاه جدید