کد مطلب: 

183998

انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی‌اش

وقتی بین ۲ دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی‌شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه شومی کشید.
انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی‌اش

به گزارش سیتنا به نقل از همشهری، وقتی بین ۲ دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی‌شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه شومی کشید.

او صفحه‌ای در تلگرام راه‌اندازی کرد و با انتشار عکس‌های خصوصی دوستش دست به انتقام‌جویی زد.شروع این ماجرا به چند هفته پیش برمی‌گردد. وقتی دختر نوجوانی اهل استان گلستان متوجه تماس‌های عجیبی با تلفن همراهش شد. تماس‌گیرندگان پسرانی بودند که می‌گفتند عکس‌ها و شماره تلفن او را در یک صفحه تلگرامی دیده‌اند و درخواست‌های شومی داشتند.

وقتی تماس‌ها زیاد شد، دختر نوجوان به تکاپو افتاد و با جست‌وجو در صفحات تلگرامی متوجه شد که فرد ناشناسی عکس‌های کاملا خصوصی‌اش را به همراه شماره تلفن وی و مطالبی مستهجن منتشر کرده است. دختر نوجوان شوکه شده بود و این اتفاق تأثیر بدی در روحیه‌اش گذاشت.

تا جایی که افسرده شده بود و حتی نمی‌توانست روی درس‌هایش تمرکز کند. در نهایت او تصمیم گرفت با مراجعه به پلیس فتا از کسی که چنین صفحه‌ای را راه‌انداخته بود شکایت کند. با شکایت او، تیمی از کارشناسان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات تخصصی متوجه شدند کسی که این صفحه‌ را راه‌اندازی کرده یک دختر دبیرستانی است.

او که نسترن نام دارد دستگیر شد و به اداره پلیس انتقال یافت. شاکی اما وقتی چشمش به وی افتاد شوکه شد. چرا که متهم کسی نبود جز همکلاسی او. متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که مدت‌ها قبل او و شاکی دو دوست صمیمی‌ بودند تا جایی که عکس‌های خصوصی‌شان را هم در اختیار همدیگر قرار می‌دادند اما رابطه آنها از چند هفته قبل بهم‌خورد و دوستی‌شان تبدیل به دشمنی شد. به همین دلیل وی تصمیم گرفت از دوستش انتقام بگیرد و با راه‌اندازی صفحه‌ای در تلگرام، عکس‌های خصوصی و شماره تلفن او را منتشر کرد.

سرهنگ رجبلی، رئیس پلیس فتا استان گلستان با بیان این خبر گفت: پس از دستگیری متهم و اعترافات او، برای وی قرار قانونی صادر شد و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. وی به شهروندان مخصوصا دختران نوجوان و جوان توصیه کرد تحت هیچ شرایطی عکس‌‌ها و تصاویر خصوصی‌ خود را در اختیار دیگران قرار ندهند چرا که همیشه ممکن است از این تصاویر علیه خودشان استفاده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-21 11:35

افزودن دیدگاه جدید