کد مطلب: 

183538

چک کردن گوشی فرزند، به قیمت جان پدر تمام شد!

17 آذرماه، مأموران پلیس شهرستان سیرجان در جریان مرگ مرموز مردی در بیمارستان قرار گرفتند. طبق گزارش بیمارستان این مرد 44 ساله بر اثر ضربه جسمی تیز و برنده مجروح شده و از شامگاه 13 آذر به بیمارستان منتقل شده بود اما پس از 3 روز جدال با مرگ، جانش را از دست داد.
چک کردن گوشی فرزند، به قیمت جان پدر تمام شد!

به گزارش سیتنا به نقل از همشهری، تیمی از مأموران برای کشف حقیقت به تحقیق از خانواده قربانی پرداختند. آنها مدعی شدند که مرد 44 ساله به‌دلیل برخورد با شیشه شکسته شده دچار جراحت شده و همه ماجرا یک حادثه بوده است.

چند روز بعد اما پدربزرگ خانواده راهی اداره پلیس شد و راز مهمی را فاش کرد. او گفت که مرگ پسرش حادثه نبوده و او توسط نوه‌اش به قتل رسیده است. به این ترتیب پسر 17 ساله که عامل این جنایت بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل پدرش اعتراف کرد.

او گفت: روز حادثه پدرم گوشی‌ام را گرفته بود و داشت محتویات آن را چک می‌کرد. او به فیلم‌ها و عکس‌های داخل گوشی‌ام اعتراض کرد و همان لحظه بین ما درگیری به‌وجود آمد. من که کنترلی روی رفتارم نداشتم، چاقویی برداشتم و با آن ضربه‌ای به پدرم زدم. پس از مرگ پدرم با مشورت خانواده‌ام تصمیم گرفتیم راز این جنایت را مخفی نگه داریم اما همه‌‌چیز لو رفت.

بر اساس این گزارش، هرچند پسر نوجوان به جنایت اعتراف کرده، اما اولیای دم با حضور در دادسرا اعلام گذشت کردند و به محض ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان، متهم از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-08 10:02

افزودن دیدگاه جدید