کد مطلب: 

183329

پیامک های تبلیغاتی موسسات مالی غیر مجاز مسدود شد

بر اساس دستور العمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به پیشنهاد بانک مرکزی، پیامکهای تبلیغاتی موسسات مالی غیرمجاز، مسدود شد.
پیامک های تبلیغاتی موسسات مالی غیر مجاز مسدود شد

به گزارش سیتنا، داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد این دستورالعمل که از سوی رگولاتوری به مخابرات ابلاغ شده است اظهار داشت: براساس این دستورالعمل، موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز که مورد تایید بانک مرکزی نیستند، اجازه ارسال پیامکهای تبلیغاتی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل تنها مختص به شرکت مخابرات ایران نیست اضافه کرد: در زمینه مسدود کردن راههای تبلیغاتی موسسات غیرمجاز، علاوه بر مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، از سوی بانک مرکزی با سازمان صدا و سیما نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

زارعیان با بیان اینکه فهرست موسسات مالی که مورد تایید بانک مرکزی نیستند از سوی این بانک اعلام شده است خاطرنشان کرد: این موسسات با ارسال پیامکهای اغوا کننده سعی در جذب مشتری می کردند که برای مقابله با این تبلیغات و ساماندهی این موسسات در کشور، به پیشنهاد بانک مرکزی و ابلاغیه رگولاتوری، راههای ارسال پیامک به مشترکان از طریق شبکه مخابرات کشور مسدود شده است.

گفتنی است، در نامه رگولاتوری از مخابرات خواسته شده است برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم نسبت به حذف تبلیغات موسسات و یا سایر نهادهایی که مورد تایید بانک مرکزی نیستند و نام آنها در www.cbi.ir به ثبت نرسیده است اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-02 17:23

افزودن دیدگاه جدید