کد مطلب: 

182529

ارائه‌ قرارداد SLA درجهت افزایش رضایت مندی مشتریان اینترنت

دکتر زارعیان در مورد عدم رضایت مندی برخی مشترکان از سرعت اتصال به اینترنت، اظهار کرد: درصدد ارائه‌ قرارداد SLA (ضمانت‌نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم.
ارائه‌ قرارداد SLA درجهت افزایش رضایت مندی مشتریان اینترنت

به گزارش سیتنا، سخنگوی مخابرات در گفتگو با ایلنا، افزود: البته در بحث تامین پهنای باند این دولت است که باید این نیاز را تامین کند و مصوبه ای در این خصوص تصویب شده است که اگر اجرایی شود و  دولت SLA را در اختیار شرکت مخابرات قرار دهد، می توان خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه داد.

وی تاکید کرد: در هفته های گذشته مشکلاتی در حوزه پهنای باند وجود داشت و قطعی صورت گرفته است؛ اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

طلب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات از مردم

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در رابطه با بدهی مشترکان به شرکت مخابرات بیان داشت: در بحث بدهی ها باید بگویم که همواره تعامل مالی بین شرکت مخابرات و مشترکان وجود دارد؛ در طول تاریخ شرکت مخابرات از مردم طلب داشته و برخی جاها این قضیه برعکس هم بوده است؛ اما در حال حاضر  این شرکت از مردم هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ازطلب دارد که همکاران در حال وصول مطالبات هستند؛ اما زمانی که در مقطعی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان وصول می شود باز هم بدهی ها افزایش می یابد؛ بنابراین در حوزه ارتباطات این بدهی ها امری طبیعی است؛ البته افرادی هستند که به شرکت مخابرات خدمات می فروشند و اگر پرداخت این شرکت با دیرکرد همراه شود سریعا این مساله را رسانه ای می کنند.

اپراتوری که ۱۷ میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داد

وی در خصوص خبری مبنی برنظرسنجی مشترکان همراه اول و عدم رضایت اغلب مشترکان از این اپراتور گفت: قطعا این یک نظر سنجی نبود بلکه یک نظر سازی بوده است؛ چراکه وفاداری مشترکان همراه اول ثابت شده است و همراه اول تنها اپراتوری است که ۱۷ میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داده است؛ برخی دوستان نظرات خود را به عنوان نظرات مردم عنوان می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-05 16:24

افزودن دیدگاه جدید