کد مطلب: 

182374

برترین برندهای گوشی‌ هوشمند در سه ماهه سوم 2015

یکی از کمپانی‌های تحقیقاتی در پاسخ به دغدغه کاربران موبایل اقدام به انتشار لیست پُرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در سه ماهه سوم میلادی کرده و این نتایج را به برندهای سال تعمیم داده است.
برترین برندهای گوشی‌ هوشمند در سه ماهه سوم 2015

به‌ گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، رقابت برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در عصر نسل‌های سوم و LTE به اندازه‌ای تنگاتنگ است و در این دوره شاهد بروز و ظهور مارک‌های تجاری مختلفی هستیم که گاهی از یاد می‌بریم معروف‌ترین مارک‌های دنیا کدامند و مردم بیشتر تمایل دارند چه گوشی را خریداری کنند.

مرکز مطالعاتی IDC با توجه به این دغدغه فراگیر، اقدام به انتشار گزارش میزان فروش پُرفروش‌ها در بازه زمانی مشخص سه ماهه سوم سال جاری میلادی کرده است.

این مرکز با بیان اینکه براساس آمار مربوط به فصل سوم 2015، بازار گوشی‌های هوشمند 6.8 درصد رشد سالانه دارد و بر همین اساس در این بازه زمانی 355.2 میلیون دستگاه اسمارت‌فون فروخته شده است.

آی‌دی‌سی معتقد است که چنین رشدی در خرید کاربران جهانی بیشتر به آگاهی آنها از برندهای جایگزین تلفن همراه باز می‌گردد و دیگر اینطور نیست که مردم فقط برندهای نام‌ آشنا و قدیمی را بشناسند. در بازار حال حاضر یک برند تازه تأسیس هم می‌تواند سریعا به کالایی رقابتی تبدیل شود و در لیست انتخاب مردم قرار گیرد.

این مرکز اقدام به انتشار لیست برندهای برتر گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم 2015 کرده و این لیست را به عنوان ملاک برندهای سال 2015 معرفی کرده که به شرح زیر است:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-27 02:03

افزودن دیدگاه جدید