کد مطلب: 

182348

حذف تصاویر غیراخلاقی مدل مشهور ایرانی از اینستاگرام (+تصاویر)

«دنیا.ج» در اولین واکنش به فیلم منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها، با حذف تمامی عکس‌های غیراخلاقی، تنها به انتشار تصاویر باحجاب خود اکتفا کرد.
حذف تصاویر غیراخلاقی مدل مشهور ایرانی از اینستاگرام (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، روز گذشته (سه‌شنبه 3/9/94) گروه صوت و تصویر خبرگزاری فارس با انتشار فیلمی در نقد انتشار گسترده عکس‌های غیراخلاقی برخی دختران ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، به واکاوی این موضوع پرداخت که با واکنش یکی از مشهورترین صفحه داران فعال در این زمینه مواجه شد.

«دنیا.ج» یکی از آن به اصلاح‌ مدل‌هایی است که با انتشار تصاویر غیراخلاقی، فالوورهای زیادی در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده است.

وی در اولین واکنش به فیلم منتشر شده در فارس، با حذف تمامی عکس‌های غیراخلاقی، تنها به انتشار تصاویر باحجاب خود اکتفا کرد که در ادامه تصاویر این تغییر و تحول را مشاهده می‌کنید.

به گزارش فارس، مدت زیادی است که فضای اینستاگرام شده ویترینی برای خودنمایی افراد خودشیفته و به اصطلاح خودشان مدل.

بیشتر این افراد دخترانی هستند که تعداد فالوورها یا همان دنبال کننده‌هایشان به 400 هزار نفر هم می‌رسد؛ تا جایی که شهرت بعضی از آن‌ها با ستاره‌های سینما و تلویزیون هم برابری می‌کند.

هر روز با پستی جدید، مدل مو، آرایش و لباس‌های خود را در عکس‌های نیمه برهنه به نمایش می‌گذارند تا فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کنند از عکس‌هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ما ندارد.

پس از اقدام قاطع پلیس فتا در دستگیری پسر جنجالی تلگرام که عکس‌های مستهجنش با چند دختر سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود، انتظار می‌رود این بار هم پلیس فتا دست به کار شده و فضای مجازی را سالم‌سازی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 16:28

دیدگاه‌ها

تصویر خاکی
با حجاب!!؟؟
ارسال شده توسط خاکی در 05 آذر 94 - 10:43

افزودن دیدگاه جدید