کد مطلب: 

182322

واکنش «فیتیله‌ای‌»‌ها به ۱۱ هزار کامنت فحش و ناسزا

یکی از عموهای «فیتیله‌ای» در پی حاشیه‌های اخیر بوجود آمده که باعث توقف این برنامه شده است، گفت: علی‌رغم ۱۱ هزار کامنت فحش و ناسزا که ...
واکنش «فیتیله‌ای‌»‌ها به ۱۱ هزار کامنت فحش و ناسزا

به گزارش سیتنا به نقل از جام نیـوز، یکی از عموهای «فیتیله‌ای» در پی حاشیه‌های اخیر بوجود آمده که باعث توقف این برنامه شده است، گفت: علی‌رغم ۱۱ هزار کامنت فحش و ناسزا که در طول این مدت به من و دوستانم داده شد، من دست بچه‌های پاک سرشت تمام کشورم به ویژه خطه آذربایجان را می‌بوسم.

گلی خاطرنشان کرد: مجموعه آذربایجان و آن چیزی که اکنون به عنوان گویش زبان آذری و ترک در استان‌های گوناگون کشور می‌بینیم، نشر فرهنگ کشورمان است. اگر از نظر سیاسی و دلاوری این مرز و بوم را مورد بررسی قرار دهیم از باقرخان و ستارخان گرفته تا شهید باکری از دلاوران این خطه حساب می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید در زمینه‌های ورزشی، هنری، شعر و ادبیات نیز چهره‌های سرشناسی در این خطه وجود دارند.

این هنرمند خطاب به آذری زبان‌های کشورمان گفت:‌ من همین جا به تمام آذری زبانان چه مرا دوست داشته باشند و چه نداشته باشند، می‌گویم هم خودتان، هم خطه‌تان و هم فرهنگ و زبان‌تان دوست‌داشتنی است. بیشترین آمار فرهنگی و هنری ما در طول این سال‌های برنامه‌سازی در خطه آذربایجان بوده است. با توجه به این سابقه آیا می‌توان گفت که ما نسبت به پرچم و کشورمان بی‌اهمیت هستیم و اینکه آیا می‌توان به ما گفت که متخاصم؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 23:58

دیدگاه‌ها

تصویر فرشید
زنده باد ملت ترک آذربایجان.
ارسال شده توسط فرشید در 05 آذر 94 - 12:00
تصویر دیار شهریار
خداوندبخشنده است من خودم بخشش رانعمت بزرگ میدانم ماترک اذربایجان هستیم مردم بخشنده
ارسال شده توسط دیار شهریار در 05 آذر 94 - 00:39
تصویر farhad
شما هنوز نمیدونین ما آذری زبان نیستیم و ترک و نژاد ترک هستیم چطور از ما معذرت خواهی میخوای بکنی ؟
ارسال شده توسط farhad در 04 آذر 94 - 22:53
تصویر اتیلا
من از شما و دیگر هموطنان ایرانی استدعا دارم به ما نگید آذری زبان چون ما نژادمان و زبانمان ترکی است . بنابراین ما ایرانی ترک زبان هستیم . زبان آذری مانند خلیج عربی یک تحریف و توهین به هویت یک ملت است
ارسال شده توسط اتیلا در 04 آذر 94 - 19:04
تصویر دختری تبریزی
من به عنوان تبریزی همه ایرانی ها رو دوس دارم در وهله اول انسانیت مهمه و کسی که در زندگی گذشت نداشته باشه از انسانیت به دوره دوس دارم که همه ایرانی ها به هم احترام بگذارند و به هم کمک کنند و به هم عشق بورزن ما باید کاری بکینم تا سرلوحه دیگران باشیم و نذاریم پای دشمن هایی مثل داعش به کشورمون باز بشه به جای مسخره و توهین دستهای همدیگرو بگیریم و بهم کمک کنیم من از همه ایرانی ها میخوام که همیشه در زندگی گذشت داشته باشیم چه ترک چه لر چه فارس همه با هم برابریم داماد ما هم فارس هست و بهش افتخار میکنیم و خواهر منم هم تبریزی هست و خانواده اونا به خواهرم افتخار میکنن پس به هم احترام بگذاریم .
ارسال شده توسط دختری تبریزی در 04 آذر 94 - 12:25

افزودن دیدگاه جدید