کد مطلب: 

181187

اخاذی پسر جوان از زنان میانسال در سایت‌های همسریابی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوان 22 ساله‌ای که با اغفال زنان میانسال در سایت‌های صیغه و همسریابی اقدام به اخاذی از آنان کرده بود خبر داد.
اخاذی پسر جوان از زنان میانسال در سایت‌های همسریابی

به گزارش سیتنا، سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش زنی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که از سوی جوانی در یکی از سایت‌های صیغه و ازدواج موقت آشنا شده و پس از گذشت چند ماه این فرد با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی اقدام به اخاذی کرده است.

کاکوان با بیان اینکه در پی دریافت این گزارش، بلافاصله تیمی ویژه رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داد، اظهارکرد: کارآگاهان پلیس فتا با شیوه‌های مختلف و مهندسی معکوس سرانجام ردی از این جوان 22 ساله به هویت معلوم را پیدا کرده و پس از اخذ مجوز قضایی در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد روز گذشته دستگیر شده است گفت: متهم با عضویت در سایت‌های ازدواج موقت و صیغه اقدام به شناسایی زنان بالای 35 سال که وضع مالی مناسبی نیز داشتند کرده و با آنان آشنا شده است.

وی ادامه داد: این متهم عمدتا طعمه‌های خود را از میان زنان ثروتمند و کارمند انتخاب کرده بود تا پس از به دست آوردن تصاویر شخصی‌شان به بهانه به خطر انداختن موقعیت شغلی یا مواردی از این دست از آنان اخاذی کند.

وی در توضیح بیشتر اقدامات متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از آشنایی با زنان خود را فردی معتقد و پایبند به اصول معرفی کرده و ظرف مدت سه تا چهار ماه از طریق تلفن همراه و شبکه‌های مجازی با طعمه‌های خود در ارتباط بوده و پس از این مدت در حالی که اعتماد آنان را به خود جلب کرده بود با این افراد قرار ملاقات گذاشته و در جلسات بعدی عکس‌ها و تصاویر خصوصی آنان را جمع می‌کرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی سیستم رایانه‌ای و آدرس ایمیل متهم تعدادی از طعمه‌های این فرد شناسایی شده‌اند گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان تعداد طعمه‌های این فرد را به طور دقیق اعلام کرد.

وی از زنانی که بدین شیوه مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند خواست با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ ضمن شناسایی متهم شکایت خود را نیز به ثبت برسانند.

به گفته کاکوان این متهم در تهران دستگیر شده اما اهل تهران نبوده و با چند جوان دیگر در خانه‌ای مجردی زندگی می‌کرده است.

وی با اشاره به این پرونده به زنان، دختران جوان و کلیه شهروندان هشدار داد: با توجه به اینکه برخی از کلاهبرداران در فضای سایت‌های ازدواج موقت، همسریابی و ...به دنبال اهداف شیطانی و شوم خود هستند باید اقدامات پیشگیرانه لازم در این خصوص انجام شود و کاربران هوشیار باشند.

وی ادامه داد: هشدار دیگر من به افرادی است که ممکن است طعمه سودجویان شده باشند و به هیچ عنوان نباید مبالغی را به این افراد پرداخت کرد و قربانیان می‌بایست هرچه سریعتر به پلیس فتا مراجعه کنند چرا که پرونده‌های پیشین نشان داده افرادی که وجهی را به سوء استفاده کنندگان پرداخت می‌کنند نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه فرد اخاذ جری تر شده و به دفعات درخواست مبلغ بالاتری می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-01 16:17

افزودن دیدگاه جدید