کد مطلب: 

179759

خودپرداز دست و دلبازی که فقط تراول می‌دهد!

خودپرداز یکی ازشعبه های بانک دولتی شهرستان آمل روزپنجشنبه به برخی افرادی که برای خدمات بانکی مراجعه می کردند، تراول 500 هزار ریالی پرداخت می کرد.
خودپرداز دست و دلبازی که فقط تراول می‌دهد!

به گزارش سیتنا، خودپرداز یکی ازشعبه های بانک دولتی شهرستان آمل روزپنجشنبه به برخی افرادی که برای خدمات بانکی مراجعه می کردند، تراول 500هزار ریالی پرداخت می کرد.

یکی از شاهدان عینی و فردی که برای خرید شارژ ایرانسل از خودپرداز بانک کشاورزی شعبه مطهری شهرستان آمل مراجعه کرده بود، به خبرنگار ایرنا گفت: در اتفاق بی سابقه از این خودپرداز به جای اسکناس های 100هزار ریالی و 50هزار ریالی تراول های 500هزار ریالی از صندوق خارج می شد.

علی حبیب نتاج افزود: همزمان با حضورم در کنار این خودپرداز، فرد دیگری درحال برداشت پول بود که در یک برداشت 36میلیون ریال از صندوق خارج شد.
وی ادامه داد: زمانی که قصد دریافت شارژ 20هزار ریالی ایرانسل از این شعبه را داشتم، دو تراول 500هزار ریالی خارج شد.

حبیب نتاج تصریح کرد: این اتفاق بی سابقه که باعث تعجب هردو شده بود، همزمان به پلیس آمل به رییس بانک کشاورزی شعبه مطهری آمل که از ساعت کاری روزپنجشنبه آنان هم گذشته بود اطلاع دادیم.

وی یادآورشد: دقایقی پس از اطلاع این موضوع به مسئولان بانک به داخل شعبه این بانک دعوت شدیم وپول های برداشت شده را به آنها برگشت دادیم.

وی افزود: بنا به گفته مسئولان بانک اشتباه یکی از کارمندان بانک در جابه جایی اسکناس ها باعث بروز این مشکل شده بود که پس از ساعتی این مشکل برطرف شد.

نتاج اضافه کرد: هنوز مشخص نشده که قبل از حضور ما پای این خودپرداز چقدر از این اسکناس های برداشت شد.

در همین رابطه معاون بانک کشاورزی شعبه مرکزی شهرستان آمل به خبرنگار ایرنا گفت: اشتباه درجاگذاری اسکناس ها باعث به وجود آمدن این مشکل شده بود و افرادی که به خودپرداز شعبه مطهری آمل مراجعه کرده بودند، شاهد این مشکل برای چند دقیقه شده بودند.

'هرمز عباسی' افزود: با اطلاع به موقع نتاج و فرد دیگری که اسکناس را دریافت کرده بودند به بانک اطلاع و بلافاصله با حضور پلیس شهرستان این مشکل برطرف شد.

وی اضافه کرد: این خوشبختانه پولی از بابت مشکل خودپرداز به بیرون نرفته و با اطلاع رسانی به موقع این دو فرد باانصاف ختم به خیر شد.

شهرستان آمل با حدود 400 هزار نفرجمعیت در استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-14 23:43

افزودن دیدگاه جدید