کد مطلب: 

176047

۱۰ هزار همراه اولی و ۵ هزار ایرانسلی مالک بیش از ۱۰ سیم کارت

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از آغاز طرح قطع ارتباط صاحبان بیش از ۱۰ سیم کارت خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰ هزار مشترک همراه اول و ۵ هزار مشترک ایرانسل مالک بیش از ۱۰ سیم کارت هستند.
۱۰ هزار همراه اولی و ۵ هزار ایرانسلی مالک بیش از ۱۰ سیم کارت

به گزارش سیتنا، غلامرضا داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز فاز دوم ساماندهی سیم کارتهای فعال در کشور، اظهار داشت: در این فاز بعد از اجرای احراز هویت و مطابقت دارندگان سیم کارت با کدملی، در حال بررسی و تشخیص مشترکانی هستیم که بیش از ۱۰ سیم کارت به نامشان است.

وی با تاکید بر اینکه این مشترکان باید نسبت به ساماندهی این موضوع و انتخاب تنها ۱۰ سیم کارت برای ثبت مالکیت اقدام کنند، ادامه داد: براساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه اپراتورهای موبایل، ۵ هزار مشترک ایرانسلی و ۱۰ هزار مشترک همراه اولی بیش از ۱۰ سیم کارت به نامشان ثبت است.

معاون رگولاتوری با بیان اینکه از دو هفته گذشته فرآیند ارسال پیامک به صاحبان این سیم کارتها آغاز شده است، افزود: اپراتورها با ارسال پیامک به مشترکانی که دارای بیش از ۱۰ سیم کارت ثبت شده و فعال هستند از آنها می خواهند که با مراجعه به دفاتر امور مشترکان نسبت به انتخاب ۱۰ سیم کارت از میان سیم کارتهای ثبت شده اقدام کنند.

وی گفت: این فرآیند به هیچ عنوان به صورت الکترونیکی نبوده و قابل انجام نیست و به طور قطع مشترکان باید به دفاتر امور مشترکان مراجعه کنند.

داداش زاده خاطرنشان کرد: فرآیند لزوم مراجعه برای انتخاب سیم کارت به تمامی خطوط ثبت شده به نام هر مشترک ارسال می شود و مشترکان برای جلوگیری از قطع ارتباط این خطوط ملزم به مراجعه به دفاتر امور مشترکان خواهند بود.

معاون رگولاتوری گفت: در برآوردهای انجام شده تعداد سیم کارتهای فعال ثبت شده به نام یک مالک با سیم کارتهای خام و غیرفعال تفکیک شده است و در این مرحله نسبت به ساماندهی سیم کارتهای فعالی که به صورت متعدد به نام یک مالک به ثبت رسیده افدام می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-01 12:40

افزودن دیدگاه جدید