کد مطلب: 

174455

تجمع کارگران مخابرات روستایی جلوی وزارت ارتباطات

تجمع قشری از کارگران مخابرات روستایی از جلوی ساختمان مخابرات ایران طی روز گذشته به خیابان شریعتی و مقابل درهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشیده شد.
تجمع کارگران مخابرات روستایی جلوی وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، علاوه بر کارگران مراکز مخابرات روستایی خراسان رضوی از دیگر استان‌ها نیز در این تجمع حضور دارند و به صراحت خطاب به وزیر ارتباطات می‌گویند که خواستار تمدید قرارداد و اجرای تمام و کامل قانون بیمه هستند.

علی‌رغم تصویب قانونی در سال گذشته که مخابرات را موظف به بستن قرارداد با کارگران روستایی و بیمه کردن‌ آنها می‌کرد اما ظاهرا 700 کارگر مخابرات روستایی توسط مخابرات استان خراسان رضوی اخراج شده‌اند.

مشکل کارگزاران روستایی همواره در ارتباط با فعالیت‌های مخابرات وجود داشته و سال گذشته با تجمع‌هایی که مقابل مجلس شورای اسلامی صورت گرفت به اوج خود رسید.

اکنون نیز برخلاف اینکه مخابرات شرکتی خصوصی به حساب می‌آید، جمعی بالغ بر 200 نفر مقابل ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تجمع کرده‌اند و از وزیر ارتباطات می‌خواهند که به مشکلات آنها رسیدگی کند.

با توجه به اینکه اغلب کارگران از استان خراسان رضوی هستند اما مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: در استان خود استان ما که خبری نیست و از طرفی کارهای ما توسط پیمانکار انجام می‌شود و زمانیکه مهلت قرارداد آن تمام شود، کار را تحویل می‌دهد.

با این حال گفته می‌شود وزیر ارتباطات که نقشی در این زمینه ندارد، خواستار پیگیری مشکلات این کارگران مراکز مخابرات روستایی از مخابرات شده است.

وزارت ارتباطات هم طی اقدامی اکنون در حال پذیرایی از این کارگران با ساندیس در خیابان شریعتی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-22 22:02

افزودن دیدگاه جدید