کد مطلب: 

173483

پرسرعت ترین اینترنت موبایل در کدام کشور قابل دسترسی است؟

فرض اینکه تمام شبکه های 4G LTE یکسان هستند، فرضی نادرست است. بر اساس آخرین گزارش سایت رسمی شرکت OpenSignal، شبکه های 4G LTE در نقاط مختلف جهان، سرعت و پوشش متفاوتی دارند.
پرسرعت ترین اینترنت موبایل در کدام کشور قابل دسترسی است؟

به گزارش سیتنا، جی پلاس به نقل از pcmag نوشت: در ایالات متحده آمریکا، شرکت T-Mobile با ارائه سرعت ۱۰Mbps بهترین سرویس را به لحاظ سرعت در این کشور ارائه می دهد. همینطور شرکت Verizon از لحاظ پوشش، بهترین سرویس را ارائه می دهد؛ دسترسی به شبکه LTE شرکت وریزون، در ۸۶ درصد مواقع در سرتاسر ایالات متحده امکان پذیر است.

اما بر اساس گزارش OpenSignal، شرکت LG U+ کره جنوبی، با پوشش تقریبا ۱۰۰ درصدی شبکه LTE، بهترین سرویس را از نظر پوشش ارائه می دهد.

بیشترین سرعت شبکه LTE را می توان در اسپانیا یافت. شرکت Vodafone ES، با ارائه سرعت میانگین ۲۵.۲Mbps، رتبه اول را در سرعت LTE کسب کرده است. همچنین شرکت نروژی NeCom، با ارائه میانگین سرعت ۲۳.۶Mbps، در جایگاه دوم قرار می گیرد.

گفتنی است گزارش OpenSignal با گزارش اخیر Mosaik Solutions در تضاد است. در گزارش Mosaik Solutions ادعا شده است که ایالات متحده آمریکا، آلمان و ژاپن، بهترین شبکه های LTE دنیا را ارائه می دهند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-15 19:03

افزودن دیدگاه جدید