کد مطلب: 

173461

فهرست کشورهای دارای سریع ترین شبکه‌های نسل چهارم

شرکت OpenSignal فهرستی از سریع ترین و باکیفیت‌ترین شبکه‌های نسل چهارم را در جهان منتشر کرده است. این شرکت اطلاعات یادشده را با استفاده از برنامه همراه خاص خود جمع‌آوری کرده است.
فهرست کشورهای دارای سریع ترین شبکه‌های نسل چهارم

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از کوآرتز، نوشت: برنامه مذکور به‌طور داوطلبانه توسط کاربران روی گوشی‌ها نصب می‌شود و از این طریق می‌توان کیفیت شبکه‌های وای‌فای و تلفن همراه را آزمایش کرد. برنامه مذکور همچنین می‌تواند کیفیت ارتباطات شبکه‌ای را نیز کشف کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها در آمریکا 250 هزار نفر این برنامه را روی گوشی‌هایشان نصب کرده‌اند. برنامه یاد شده نشان می‌دهد سرعت شبکه‌های نسل چهارم ال تی ای در آمریکا بسیار پایین و به اندازه شبکه‌های مشابه در فیلیپین و مکزیک است.

این سرعت حدود 7 مگابیت در ثانیه اعلام شده است. سریع‌ترین شبکه اینترنت با سرعت 10 مگابیت در ثانیه متعلق به تی موبایل است و بدکیفیت‌ترین خدمات نسل چهارم با سرعت 94/ 2 مگابیت بر ثانیه توسط شرکت کریکت وایرلس ارائه می‌شود.
 
در میان کشورهای جهان بهترین سرعت دانلود مربوط به اسپانیا است و شبکه‌های نسل چهارم کره جنوبی نیز بسیار باکیفیت هستند و تا 95 درصد وعده‌های داده شده به کاربران را عملی می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-14 16:42

افزودن دیدگاه جدید