کد مطلب: 

172773
مدیر عامل مخابرات ایران خبر داد

رویکرد جدید مخابرات برای افزایش کیفیت سرویس دهی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهره‎‎برداری سه هزار و 88۸ طرح مخابراتی کشور با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.
رویکرد جدید مخابرات برای افزایش کیفیت سرویس دهی

به گزارش سیتنا به نقل از خبرنگار ایسنا در یزد، کاظم ابراهیمی صدرآبادی در نشست شورای اداری استان یزد از مخابرات به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده سرویس‌های مخابراتی در کشور یاد کرد که در سال 1388 از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار شد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت خصوصی، فعالیت‌های مخابراتی در رابطه با تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: خصوصی شدن تغییری در روند فعالیت‎‎های مخابرات نداشته بلکه تمام تلاش و فعالیت مخابرات در راستای سیاست‌های دولت و وزارت ارتباطات در حال انجام است.

مدیرعامل مخابرات ایران اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر، سه هزار و 888 طرح مخابراتی با سرمایه‎‎گذاری بالغ بر جهار هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‎‎برداری می‎‎رسد.

وی افزود: علاوه بر توسعه مخابراتی، رویکرد ویژه‌ای را در ارتباط با افزایش کیفیت سرویس دهی مد‌نظر داریم.

ابراهیمی سهم مخابرات استان یزد از کل طرح‏‏های مذکور را نیز 50 طرح با سرمایه 601 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی افزود: سعی‌مان بر این است که در رابطه با اجرای فعالیت‌های مخابراتی، تمام مردم را مدنظر داشته باشیم و به همه بخش‌ها خدمات متناسب با نیاز آنها ارائه کنیم و خوشبختانه استان یزد جزو معدود استان‌هایی است که ظریب نفوذ تلفن ثابت در شهر و روستا، بالاترین وضعیت را دارد و جزو سه استان برتر کشور به حساب می‌آید.

ابراهیمی گفت: براساس تکالیفی که برای ما مشخص شده بود، هم‌کدسازی در استان اجرا شد هرچند که درآمدهای مخابراتی با اجرای این طرح کاهش یافته است.

وی در پایان نیز از تامل با سایر بخش‎‎های فعال در حوزه ict خبر داد و گفت: در راستای سیاست تامین نیازهای کابلی کشور از طریق تولید داخل نیز به تازگی قرارداد 3 هزار کیلومتر کابل را با شرکت کابل‎‎های مخابراتی استان منعقد کرده‎‎ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-06 13:46

افزودن دیدگاه جدید