کد مطلب: 

172088
مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایلام:

سازمان انرژی اتمی، آنتن‌های رایتل و ایرانسل را تائید کرد

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام بر لزوم هماهنگی با فرمانداران در نصب تجهیزات تلفن همراه در ایلام تاکید کرد.
سازمان انرژی اتمی، آنتن‌های رایتل و ایرانسل را تائید کرد

به گزارش سیتنا، رضا حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: متولی امر در حوزه اظهارنظر پیرامون مضر بودن آنتن‌های تلفن‌های همراه اول و ... سازمان انرژی اتمی است.

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام، گفت: در استعلامی که از این سازمان اخذ شده تاکنون رایتل و ایرانسل را تائید کرده است و همراه اول نیز در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز باید در نخستین فرصت تکلیف خود را روشن کند که آیا آنتن‌های مستقر در مناطق جمعیتی زیان‌آور است یا نه که با تائید استعلام از سازمان انرژی اتمی این موضوع پیگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: برخی اوقات در پاره‌ای از مناطق استان نصب هر دستگاه بی‌.تی‌.اس با مشکلاتی همراه است که باید این مشکلات با همکاری سازمان انرژی اتمی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان برطرف شود.

حسن‌بیگی تصریح کرد: ارائه خدمات به مردم ضروری بوده و باید برای ارائه خدمات به نصب تجهیزات پرداخت و نصب تجهیزات نیز دارای عوارضی است کسی نباید منکر عوارض تجهیزات الکترونیکی شود و اگر بخواهیم به همه عوارض تجهیزات الکترونیکی بپردازیم باید اعلام کنیم که استفاده از تلفن همراه نیز به اندازه کافی عوارض دارد.

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام گفت: هر گوشی تلفن همراه در عرض چند ثانیه چندین بار خود را با مرکزی که ارتباط برقرار کرده چک می‌کند و این عمل نیازمند رد و بدل سیگنال است.

وی ادامه داد: اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در استان ایلام و هم مسئولان ارشد این وزارتخانه به اپراتورهای تلفن همراه تذکر داده شده است، برای نصب تجهیزات در هر منطقه‌ای با فرمانداران منطقه هماهنگی لازم شود و سعی شود در نصب تجهیزات به اماکن عمومی توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-05 02:02

افزودن دیدگاه جدید