کد مطلب: 

171887
در راستای افزایش صد در صدی نرخ اینترنت ایرانسل؛

ایرانسل به مشترکانش اطلاع‌رسانی کرد؟!

موبنا نوشت: چندی پیش که وزیر ارتباطات از اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل بابت افزایش ندادن نرخ مکالماتش تشکر کرد، این اپراتور بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مشترکانش و به یکباره نرخ مکالمات خود را افزایش داد.
ایرانسل به مشترکانش اطلاع‌رسانی کرد؟!

به گزارش سیتنا، این موضوع با واکنش تند تقریبا تمام رسانه‌های کشور مواجه شد که اپراتوری که به شکل شبانه روزی میلیاردها تومان صرف انواع و اقسام تبلیغات می‌کند، چرا نباید به حقوق مشترکان احترام گذاشته و آنها را در جریان افزایش نرخ مکالماتش بگذارد.

البته مدیر عامل این شرکت اعلام کرد موضوع را از طریق پیامک به مشترکانش اطلاع داده و همان موقع نیز برخی خبرنگاران حاضر در صحنه اعلام کردند به عنوان مشترک این اپراتور پیامکی از گرانی‌های نرخ مکالمات به دست ایشان نرسیده است.

مطابق معمول رگولاتوری نیز بدون هیچ گونه تذکر و هشداری از کنار موضوع گذشت و سعی کرد آن را چندان بزرگ جلوه ندهد.

حالا اما دوباره این رسانه‌ها بودند که متوجه افزایش صد در صدی نرخ اینترنت ایرانسل شده‌اند. جالب آنکه حتی رسانه‌های نزدیک و همسو با ایرانسل نیز نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و به نقد گرانی اینترنت پرداختند. اما موضوع قابل توجه این که آیا اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل در این مورد خاص به مشترکان خود اطلاع‌رسانی کرد؟

در این مورد اما قبل از آنکه کسی به اطلاع‌رسانی یا عدم اطلاع‌رسانی این اپراتور خرده بگیرد، رگولاتوری به میدان دفاع از ایرانسل آمده و تاکید کرده افزایش‌های دو برابری نرخ اینترنت قانونی است.

به راستی مشترکان ایرانسل آیا در جریان این جهش صد در صدی در نرخ اینترنت خود هستند؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-27 17:14

افزودن دیدگاه جدید