کد مطلب: 

276457

دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد

اگر اتفاق خاصی نیفتد، حامد پاکدل را باید دومین بازیکن خروجی پرسپولیس و نقل و انتقالات زمستانی خواند.
دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش سیتنا، اولین جدا شده پرسپولیس به احتمال فراوان سیامک نعمتی خواهد بود. آچارفرانسه پرسپولیس را رسما تراکتور می‌خواهد و باشگاه تبریزی برای خرید او به همتای تهرانی خود نامه زده است.

ظاهرا یحیی گل محمدی با جدایی هیچ یک از این دو بازیکن مشکلی ندارد. با اضافه شدن عیسی و حضور دیاباته، قرار است یک مهاجم از بین عبدی و یا پاکدل پرسپولیس را ترک کند و در نیم فصل از این تیم جدا شود. دو مهاجمی که اصلا شرایط خوبی ندارند و تا اینجای لیگ فرصت زیادی برای بازی کردن بدست نیاوردند اما قرعه به نام حامد پاکدل خورده است.

عملکرد پاکدل و عبدی آنقدر ضعیف بوده که گل محمدی در بازی‌هایی که نیاز به گل هم دارد از آن‌ها استفاده نمی‌کند و سعی دارد از سایر نفراتش در خط حمله استفاده کند. هر چند عبدی هم مثل پاکدل در اکثر بازی‌های پرسپولیس غیبت داشت و نیمکت نشین بود، ولی با توجه به سن عبدی و احتمال درآمدزایی از این بازیکن، کادرفنی و مدیران پرسپولیس ترجیح می‌دهند عبدی را در تیمشان نگه دارند. خود پاکدل هرگونه جدایی از پرسپولیس را تکذیب می‌کند و در واقع می‌خواهد تلاش کند تا هرطور شده در پرسپولیس بماند اما این یک طرف ماجراست.

یحیی گل محمدی علاقه ای ندارد در خط حمله تیمش ترافیک ایجاد کند و قصد دارد نیم فصل دوم را با شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و یک مهاجم جدید خارجی سپری کند. سرمربی پرسپولیس نظری روی حامد پاکدل ندارد و این مهاجم در صورت ماندن در این تیم باید قید بازی کردن حتی به عنوان بازیکن تعویضی را بزند.

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که در حال حاضر حامد پاکدل با ۳ پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته است. نکته قابل تأمل در مورد حامد پاکدل اینکه او جزو بازیکنان ارزان قیمت صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. قرارداد حامد پاکدل با باشگاه پرسپولیس دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که رقم زیادی محسوب نشده و برای این باشگاه غرامت یا خسارت زیادی به دنبال نخواهد داشت. مدیران باشگاه پرسپولیس به راحتی می‌توانند با حامد پاکدل به توافق برسند و رضایتنامه‌اش را برای یکی از تیم‌های خواهان او صادر کنند.

هرچند همان طور که اشاره شد حامد پاکدل خودش دوست دارد درپرسپولیس بماند اما گل محمدی چنین نظری ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-01-18 10:39

افزودن دیدگاه جدید