کد مطلب: 

275883

شکایت از پزشک به‌خاطر مرگ بیمار

روز یکشنبه به قاضی محمد وهابی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جان باخته و مرگ وی مشکوک است.
شکایت از پزشک به‌خاطر مرگ بیمار

به گزارش همشهری، به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد که متوفی مردی 43 ساله بوده که برای انجام عمل جراحی به بیمارستان رفته بود. مادر او با طرح شکایت از کادر درمان و تیم جراحی گفت: چند وقت قبل ضایعه‌ای روی زبان پسرم به‌وجود آمد که برای درمان آن نزد یک متخصص رفت. با انجام آزمایش و معاینات معلوم شد که پسرم مبتلا به سرطان زبان شده است. از آن زمان پسرم تحت درمان قرار گرفت اما به ما گفتند که وضعیت پسرم به‌گونه‌ای است که چون زود متوجه شده، بیماری‌اش کنترل خواهد شد و خطری تهدیدش نمی‌کند.

وی ادامه داد: چند روز قبل پزشک معالجش گفت باید پسرم تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا ضایعه برداشته شود و به ما اطمینان داد که عمل خطرناکی نیست و پسرم خوب خواهد شد.

زن میانسال ادامه داد: پسرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و ۱۱ روز هم در بیمارستان بستری بود. او در مدتی که بستری بود، مشکل خاصی نداشت اما روز دوازدهم حالش بد شد. تلاش کادر درمان هم برای نجات او بی‌نتیجه بود و درنهایت پسرم فوت کرد.

وی گفت: من و همسرم از پزشک معالج و کادر درمان شکایت داریم و آنها را در مرگ پسرمان مقصر می‌دانیم.

با شکایت این زن و ثبت اظهارات وی، پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-01-03 07:36

افزودن دیدگاه جدید