کد مطلب: 

274614

مکالمه جالب حسینی و بیرانوند در پایان بازی با ولز

از جمله اتفاقات عجیب و جالب توجه در پایان دیدار تیم‌های ایران و ولز تشویق بازیکنان کشورمان از سوی هواداران تیم رقیب بود.
مکالمه جالب حسینی و بیرانوند در پایان بازی با ولز

به گزارش سیتنا، پس از برخورد علیرضا بیرانوند و مجید حسینی در اوایل بازی تیم های ایران و انگلیس و مصدومیت دروازه بان اصلی تیم ملی از ناحیه بینی، سید حسین حسینی جایگزین بیرانوند شد تا در ادامه شش گل از حریف بخورد تا تیم ملی مان با یک شکست سنگین اولین مسابقه اش را به پایان برساند.

پس از آن دیدار کی روش تلاش کرد بیرانوند با استفاده از محافظ صورت در بازی دوم به میدان برود اما در نهایت فیفا مانع از این کار شد. اما حضور حسینی در دیدار با ولز که با حمایت دروازه بان اصلی تیم ملی همراه شد نیز از جمله اتفاقات جالب اردوی تیم ملی بود.

نکته جالب تر که دوربین عکاس خبر ورزشی در قطر آن را شکار کرد لحظه مکالمه حسینی و بیرانوند پس از پایان مسابقه بود. جایی که سید حسین حسینی با اشاره به هواداران تیم ولز که مشغول تشویق بازیکنان تیم ایران بودند به علیرضا بیرانوند گفت این تشویق ها برای بازی خوب تیم ملی است.

شایان ذکر است؛ کارلوس کی روش پس از ممانعت فیفا در رابطه با از بازی بیرانوند، قبل از مسابقه با ولز اعلام کرد تلاشش را می کند تا بیرانوند در بازی آخر گلر اصلی تیم ملی فوتبال ایران باشد. باید دید در این شرایط که حسینی عملکرد موفقیت آمیزی داشته آیا این موضوع محقق می‌شود یا خیر!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 4
2022-11-25 19:24

افزودن دیدگاه جدید