کد مطلب: 

274538

باید به حال کی‌روش گریست که تیمش را به هم ریخت

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: باید به حال آن مربی گریه کرد که وقتی بازیکنش تعویض می‌شود با دست توی سرش می‌کوبد و روحیه کل تیم را از بین می‌برد.
باید به حال کی‌روش گریست که تیمش را به هم ریخت

به گزارش سیتنا، بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره حواشی دروازه‌بانی تیم ملی و مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: باید به حال آن مربی گریه کرد که بعد از مصدومیت دروازه‌بانش به این شکل دستانش را روی سرش می‌کوبد! آقای کی‌روش اگر شما به بقیه دروازه‌بان هایت اعتقاد نداری چرا حسینی، نیازمند و عابدزاده را به قطر بردی؟ اجازه می‌دادی من بیایم تا فقط روی نیمکت دروازه‌بان داشته باشیم.

وی افزود: مگر فرق بین حسینی و بیرانوند چیست؟ من پرسپولیسی هستم اما به عنوان یک مربی دروازه‌بانی معتقدم حسینی فاصله‌ای با بیرانوند ندارد و از نظر من روی هیچ یک از گل هایی که خود مقصر نبود. روی بعضی از توپ ها حتی اگر دو دروازه‌بان هم درون دروازه داشتیم باز هم گل می‌خوردیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باعث تاسف است که مجریان تلویزیونی می‌خواهند ناجوانمردانه تقصیر را گردن حسینی بیندازند و این دروازه‌بان را تخریب کنند. حسینی به هیچ عنوان تقصیری نداشت. هرکسی جای او بود این گل ها را می‌خورد. نباید به این شکل بازیکن را تخریب کنید تا مثلاً به کی‌روش لطف کرده باشید.

سلطانی در این باره که با وجود علاقه شدید و اطمینان زیاد کیروش به بیرانوند آیا این دروازه‌بان می‌تواند با گارد و محافظ در بازی دوم میدان برود تا خیال کی روش راحت شود گفت: این احتمال شدنی است و دروازه‌بان می‌تواند با گارد بازی کند اما قطعاً کار خطرناکی است و عاقلانه نیست. وقتی شما سه دروازه‌بان دیگر با خودت به جام‌جهانی میبری باید به بقیه هم روحیه بدهی نه اینکه جلوی چشم حسینی دستت را بر سرت بکوبی و ته دل دروازه‌بانی که می‌خواهد وارد جام جهانی شود را خالی کنی. این آقا ثابت کرد اصلا مربی بزرگ نیست.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل انگلیس گفت: تیم ما افتضاح بود. باور کنید اگر عربستان آن ترس از اسم آرژانتین را نداشت از دو گل هم بیشتر به یاران مسی می‌زد. متاسفانه ما فقط در ده دقیقه آخر هجومی‌بازی کردیم و دیدیم که چطور انگلیس مقابل ما خودش را جمع کرد.

وی ادامه داد: این چه ترکیبی بود؟ چرا ما باید با ترکیب ۱-۹-۱ مقابل انگلیس بازی کنیم؟ این وضعیت برای تیم ملی ایران باعث خجالت است! ترکیب بد تیم ملی و ارنج اشتباه باعث شد تیم ملی فقط بایستد و گل بخورد.

سلطانی تأکید کرد: وقتی لبوفروش سر کوچه مرا می‌بیند و می‌گوید این چه ترکیبی بود، یعنی اینکه همه متوجه ارنج اشتباه تیم ما شده بودند اما متاسفانه ما خودمان اینجا نفهمیدیم! آقای کی روش که اینقدر ادعا می‌کرد از فوتبال انگلیس شناخت دارد با این ترکیبش آبروی فوتبال ما را برد.

وی در این باره که تاج گفته بود کی‌روش را آورده ایم تا کم گل بخوریم خاطرنشان کرد: باید به فدراسیون هم تسلیت گفت که دلشان را به کی روش خوش کرده بودند! واقعاً تحلیل آقای تاج عالی بود.شما روی دیوار بد کسی یادگاری نوشتید! این آبروریزی بود که ما ۶ گل مقابل انگلیس بخوریم. این یک فاجعه ملی برای فوتبال ما بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-11-22 19:25

دیدگاه‌ها

تصویر طیب
شما همونی نیستید که عابدزاده را تخریب کردید؟؟ ؛ مگر عابدزاده با حسینی فرق دارد ؟؟؟؟!!!!!!؛ چرا درمورد عابدزاده اینارا نگفتید ؛ خوب واقعیت همینه هیچ کدام از سه گلر دیگر به پای بیرانوند نمی رسد ؛ اینها اه عابدزاده است که حسینی و استقلالی ها را گرفت ؛ شما که می گویید گلر ها با هم چه فرقی دارند ؟؟!!٬تا قبل از دیدار با انگلیس چیز دیگری می گفتید الان چیشده ؟؟!!؛ گلر استقلالی و حسینی است ؟؟!!!؛ شما ساکت باشید ؛ انصاف خیلی خوبه که انسان داشته باشه
ارسال شده توسط طیب در 01 آذر 01 - 20:39

افزودن دیدگاه جدید