کد مطلب: 

274461

گل محمدی: شرایط پرسپولیس نرمال نیست

سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
گل محمدی: شرایط پرسپولیس نرمال نیست

به گزارش سیتنا، بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود طی دو روز اخیر در تمرینات حاضر نشدند و این موضوع با ادعای یحیی گل محمدی به مانعی بزرگ در مسیر روند آماده سازی سرخپوشان تبدیل خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی درباره تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس و شرایط فعلی این تیم صحبت کرد و در واکنش به دلیل عدم حضور بازیکنان طی دو روز اخیر در تمرینات گفت: این که به چه دلیلی این اتفاق افتاده مهم نیست. مهم این است که ما دو تمرین مهم و طلایی را در بهترین موقعیت زمانی از دست دادیم و نتوانستیم خود را برای بازی تدارکاتی آماده کنیم.

او ادامه داد: این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. بابت همین دو روزی که تمرین نکردیم تمام برنامه‌ریزی‌مان برای تمرینات و بازی‌های تدارکاتی به هم ریخته و واقعیت این است که به لحاظ تمرینی واقعا در شرایط بدی هستیم و از برنامه عقبیم.

گل‌محمدی با اشاره به موضوع آماده سازی این تیم در شرایط حساس کنونی گفت: بازی دوستانه اول هم انجام نشد و با این روند بهترین زمان آماده‌سازی برای ادامه بازی‌های لیگ را از دست می‌دهیم. این شرایط نرمال نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برنامه‌های تمرینی‌اش اینطور بهم بخورد. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی الان فقط می‌توانم اظهار تأسف کنم که در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-11-20 23:31

افزودن دیدگاه جدید