کد مطلب: 

272621

سرنوشت مجتبی جباری در انتظار این ستاره است

پیش بینی می‌شد مهدی قایدی یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی در اتریش باشد اما کارلوس کی‌روش با وجود تعریفی که از این بازیکن داشت او را خط زد.
سرنوشت مجتبی جباری در انتظار این ستاره است

به گزارش سیتنا، به نظر می‌رسد سرنوشت مجتبی جباری در انتظار مهدی قایدی است. مجتبی جباری در برهه ای تصمیم گرفت اردوی تیم ملی را رها کند و وقتی از او سوال شد که چرا چنین تصمیمی گرفته است گفت نمی‌تواند در تیم کارلوس کی‌روش بازی کند چرا که فوتبالی که تیم او ارایه می‌دهد نیاز به پست پلی میکر یا بازیکن پست شماره ۱۰ ندارد.

مهدی قایدی بازیکنی است که بیشتر به درد پست شماره ۱۰ می‌خورد و کارلوس کی‌روش در این پست بازیکنی می‌خواهد که مثل هافبک‌های دفاعی جنگنده و درگیر باشد. او در جام جهانی قبلی از اشکان دژاگه در این پست استفاده کرد و در این جام جهانی هم به نظر می‌رسد شانس سامان قدوس در این پست بیشتر از دیگر بازیکنان باشد.

از سویی اگر کارلوس کی‌روش بخواهد از مهدی قایدی در پست وینگر استفاده کند به خوبی می‌داند این بازیکن از نظر بدنی توانمندی حضور توامان در حمله و دفاع را ندارد و با بازیکن حریف درگیر نمی‌شود تا توانش را در حمله خرج کند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود مهدی قایدی شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش نداشته باشد.

جالب اینکه کارلوس کی‌روش از مهدی قایدی به عنوان مسی فوتبال ایران یاد کرده است. هر چند کارلوس کی‌روش در هفته‌های آتی فرصت بیشتری پیدا خواهد کرد که بازی‌های مهدی قایدی را بببیند و تصمیمات بهتری در مورد او بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-23 22:00

افزودن دیدگاه جدید