کد مطلب: 

272596

خیانت بی شرمانه این زن به وفادارترین شوهر دنیا

مردی سرشناس از سوی همسر بی وفایش مورد خیانت قرار گرفت.
خیانت بی شرمانه این زن به وفادارترین شوهر دنیا

به گزارش سیتنا، در میان اخبار این چند روز خواندیم که فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از سوی همسرش مورد خیانت قرار گرفته. گفته می شد که توتی به خاطر یک دختر جوان به نام نائومی بوچی از همسرش جدا شده است. اما ماجرا روی دیگری دارد. توتی اعلام کرد: «ایلاری قبل از اینکه من با نائومی وارد رابطه شوم به من خیانت کرده بود و با مردان دیگری رابطه داشت.» توتی اعلام کرد: «پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام کارهایی که در چند ماه گذشته انجام دادم و حرف هایی که زدم، به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت زندگی من هستند. من سعی کردم بر بحران ازدواجمان غلبه کنم، اما امروز متوجه شدم که انتخاب جدایی – هرچند دردناک – دیگر اجتناب ناپذیر است. من با ایلاری در تربیت سه فرزند شگفت‌انگیزمان، همیشه با احترام فراوان برای همسرم، متحد خواهم بود.»

گلادیاتور شهر رم که مظهر وفاداری دنیای فوتبال بود و 25سال در پیراهن عنابی آ اس رم درخشید حالا از کوزه شکسته آب می‌نوشد. او در جایی گفته بود که به تمام پارتنرهایش خیانت کرده اما به رم هرگز. به هر حال انتشار چنین خبری برای قهرمان سال‌های نه چندان دور زیاد به مذاق هوادران فوتبال خوش نیامد.

رسول اسدزاده، روزنامه نگار درباره تراژدی زندگی توتی می‌نویسد: جایی خواندم وقتی زندگی‌ مشترکی به پایان می‌رسد، آدم ها از بگو مگوهای طولانی و سنگین درباره سالهای عمری که به پای هم تلف کرده‌اند، به آنچه داده‌اند و گرفته‌اند می‌رسند، طوری که در نهایت دعوا به تصاحبِ لوازم و اشیا خانه می‌رسد. مرزبندی از وسایل و هدایای گران قیمت شروع و به قاشق و چنگال و کتاب‌ها می‌رسد. هرکدام از طرفین می‌خواهد سهمش از زندگی مشترکِ مختوم را بردارد و برود. هر کس خودش را صاحب چیزی می‌داند که تا چندی پیش جزئی از زندگی مشترک بود. به یاد گذشته می‌افتند و به یاد گذشت‌ها، به یاد دفعاتی که اشتباهات دیگری را بخشیده‌اند در حالی که آن اشتباهات را تمام و کمال به یاد سپرده‌اند تا به موقع یادآوری کنند. کارهایی را یادآوری می‌کنند که طرف مقابل گمان می‌کرده شریک زندگی بخاطر عشق به او انجام داده، در حالی که یک حرکت شطرنجی برای حفظ زندگی بوده که در آن زمان مطلوب بوده است.

جدایی یک چنین شمایلی دارد، تخریبِ هر آنچه که پیش‌تر مشترک و زیبا بوده و تلاش برای تصاحبِ بقایای یک زندگیِ تمام شده... فرانچسکو توتی و همسر سابقش ایلاری بلازی پس از هفده سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند. زوجی که سالها نماد عشق و صمیمیت و وفاداری در ایتالیا بودند. توتی درباره دلایل جدایی حرف‌هایی شوکه کننده زده است. طبق گفته‌های توتی، ایلاری بلازی در زمانی که فرانچسکو به کرونا مبتلا بوده به او خیانت کرده است. حالا که همه چیز فاش و عیان شده دعوای آن دو بر سر فرزندان، اموال و املاک و حتی هدایایی که برای هم خریده‌اند نقل محافل شده است. به یاد همان جملاتی می‌افتم که در ابتدای متن آمده، آدمیزاد تا زمانی که زندگی بر وفق مراد است، دست و دلبازی می‌کند، احساس و زمان و جسم و روح و اموال درهم تنیده می‌شوند ولی هنگام جدایی تمام آن لحظات مانند گل قاصدکی در برابر یک تندباد است.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-22 10:34

افزودن دیدگاه جدید