کد مطلب: 

272200

حمله تند پرسپولیسی‌ها به تاج!

عده‌ای از هواداران پرسپولیس مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کردند.
حمله تند پرسپولیسی‌ها به تاج!

به گزارش سیتنا، یکی از بزرگترین مشکلات فعلی فوتبال ما در رده باشگاهی مربوط به عدم دریافت مجوز حرفه ای دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال است و این دو تیم پرهوادار در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند.

مهدی تاج که به تازگی دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شده حرف‌های تامل برانگیزی در خصوص پرسپولیس و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد که همین حرف‌ها باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد.

تاج در بخشی از نشست خبری خود در مورد افزایش سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «یکی از دلایل آمدن من همین بود. یک عده می‌گفتند شما که رفتی چرا آمدی؟ می‌دانید که حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا یعنی اینکه از گردونه بین‌المللی حذف شده‌اند. این دو تیم چقدر طرفدار دارند؟ از مدیران که بپرسید می‌گویند ۱۰۰ میلیون.»

او ادامه داد: «متاسفانه تعلیق فوتبال ایران هم از بخش مجوز حرفه‌ای قبل از این به مدت یک سال تمدید شد. در دوره خودمان به شیخ سلمان گفتم خیلی بد است که ما نمی‌توانیم خودمان مجوز دهیم و گروه ژاپنی و مالزیایی باید تایید کنند.»

او پاسخ داد حرفت درست است و صدور مجوز را به خودمان واگذار کرد. ما هم یک تیم گذاشتیم. متاسفانه پارسال با اتفاقاتی که رخ داد مجوز را از ما گرفتند و هر دو تیم را محروم کردند. ما نگران هستیم و در حال حاضر هم نگران نساجی هستیم. پرسپولیس که فعلا سهمیه ندارد و من از شیخ سلمان خواستم وقت بدهد که با او جلسه بگذارم. قول نمی‌دهم اما شاید بتوانم صدور مجوز حرفه‌ای را به ایران برگردانم.

تاج درحالی اعلام کرد که پرسپولیس حتی اگر قهرمان هم شود نمی‌تواند در آسیا حضور پیدا کند و از واژه حذف شده برای این تیم استفاده کرد که باشگاه پرسپولیس معتقد است که برنامه خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای را آغاز کرده و تا بهمن ماه سال جاری فرصت دارد تا با تکمیل مدارک، لایسنس حرفه‌ای خود برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳-۲۴ را دریافت کند.

بعد از صحبت‌های تاج هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت نسبت به رئیس جدید فدراسیون فوتبال موضع گرفتند و مدعی هستند هیچ فرقی بین تیمشان و استقلال نیست. پرسپولیسی‌ها معتقدند هر مشکلی باید برای هر دو تیم یکسان است و فدراسیون نمی‌تواند فقط برای استقلال مجوز حرفه ای بگیرد و این تیم را به آسیا بفرستد.

عده ای از هواداران پرسپولیس حتی تاج و تیم مدیریتی اش را تهدید کردند در صورتی که این قضیه مشخص نشود و پرسپولیس دچار مشکل شود، جلوی آن‌ها خواهند ایستاد و از حق تیمشان دفاع خواهند کرد. حال باید دید واکنش مدیران پرسپولیس به این صحبت‌های تاج چیست و سرانجام حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-08 23:35

افزودن دیدگاه جدید