کد مطلب: 

272092

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس پرداخت.
کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد

به گزارش سیتنا، نوذر رودنیل در خصوص داوری دیدار پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: اولا که این زمین بسیار ناهموار و نامناسب بود و هر آن ممکن بود بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی شوند. تصمیمات بیژن حیدری در خصوص اخطارها درست بود و اگر از صحنه دقیقه ۶۸ بگذریم قضاوت داور خوب بود.

وی با اشاره به صحنه گل اول پرسپولیس عنوان کرد: در این صحنه توپ کاملاً از خط عبور نکرد. حتی اگر توپ یک میلی‌متر به خط چسبیده باشد از زمین خارج نشده و داخل است. در صحنه‌ایی که از تلویزیون دیدیم هم مشخص شد توپ به طور کامل از خط عبور نکرده و بنابراین اوت نیست. سه گل دیگر بازی هم درست بود و مشکلی نداشت.

کارشناس داوری در مورد خطای سروش رفیعی گفت: در این صحنه بازیکن پرسپولیس به دلیل خطای شدید باید اخراج می‌شد. چون طبق قانون ضربه با استوک به جای حساس بدن بود.

رودنیل در مورد پنالتی تیم هوادار اظهار داشت: در مورد پنالتی که در دقیقه ۸۱ داور گرفت توپ به دست بازیکن می‌خورد اما مشخص نیست که دست او داخل محوطه جریمه بوده یا بیرون. بنابراین رأی را به تصمیم داور می‌دهم چون جای گیری بهتری در زمین داشت.

وی افزود: در دقیقه ۹۰ به اضافه یک خطای بازیکن هوادار به دلیل ممانعت از موقعیت آشکار گل درست بود. اگر این اتفاق داخل محوطه جریمه می‌افتاد یک درجه تخفیف می‌خورد. یک کارت زرد و یک ضربه پنالتی داشت. در این مواقع نوع خطا هم مهم است. مثلاً اگر با لگد به بازیکن حریف ضربه بزند اخراج دارد اما هنگام درگیری و تصاحب توپ اگر خطا بیرون از محوطه جریمه باشد اخراج دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-06 00:02

افزودن دیدگاه جدید