کد مطلب: 

271807

دستمزد ۸۰ میلیاردی بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها سابقه بازی در تیم‌های مطرحی را دارد.
دستمزد ۸۰ میلیاردی بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش سیتنا، پیوستن یورگن لوکادیا به پرسپولیس و حضورش در فوتبال ایران یکی از مهم‌ترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات بوده است. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که کمتر پیش آمده ستاره‌ای با رزومه حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی و گلزنی مقابل تیم‌های مطرحی چون بایرن مونیخ، دورتموند و آرسنال راهی فوتبال ایران شود.

از زمان حضور لوکادیا بحث‌های مختلفی هم در خصوص دستمزد او وجود داشته است. نکته جالب در خصوص این ستاره هلندی این است که بر اساس ادعای سایت اتلتیک او در سینسیناتی آمریکا دستمزد سالیانه ۲.۸ میلیون دلاری داشته که تقریبا معادل ۸۰ میلیارد تومان می‌شود.

با این حال لوکادیا در ایران قرار نیست چنین دستمزدی بگیرد چرا که در آن زمان ارزش او به مراتب بالاتر از حالا بود و پرسپولیس هم توانایی پرداخت چنین رقمی را ندارد. دستمزد لوکادیا برای یک فصل بازی در پرسپولیس چیزی در حدود یک میلیون دلار خواهد بود. شاید اگر پرسپولیسی‌ها می‌توانستند مهاجم هلندی را برای امضای قرارداد دوساله راضی کنند در پایان فصل این شانس را داشتند تا از ترانسفر احتمالی او هم سود خوبی به جیب بزنند اما لوکادیا یک‌ساله امضا کرده و باید دید در پایان فصل شرایط چگونه خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-08-29 06:35

افزودن دیدگاه جدید