کد مطلب: 

271783

فوتبالیست قاتل با ضربات چکش نامزدش را کشت!

یک فوتبالیست ایتالیایی به اتهام قتل نامزد خود از طریق ضربه زدن متوالی با چکش و چوب بیسبال به او، دستگیر شده است.
فوتبالیست قاتل با ضربات چکش نامزدش را کشت!

به گزارش خبرورزشی، یک فوتبالیست ایتالیایی به اتهام قتل نامزد خود از طریق ضربه زدن متوالی با چکش و چوب بیسبال به او، دستگیر شده است.

جیووانی پادوانی، که برای باشگاه‌های ایتالیایی زیادی بازی در لیگ‌های دسته پایین بازی کرده است، قبل از یکی از بازیهای تیمش اردوی تیم را ترک کرد تا به بولونیا برود و الساندرا ماتوزی نامزد خود را ببیند.

چند هفته قبل خانم ماتوزی ۵۶ ساله به پلیس گزارش کرده بود که فوتبالیست ۲۷ ساله ایتالیایی او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. پلیس اعلام کرد که این زن زمانی که به ساختمان خود رسید مورد حمله قرار گرفته است. او در حال صحبت با خواهر خود بوده که ناگهان صدای فریاد او بلند می‌شود چرا که مورد حمله ناگهانی قرار گرفته بود.

خواهرش در یک شبکه تلویزیونی در این مورد گفت: «الساندرا از ماشینش پیاده شدو ناگهان شروع کرد به جیغ زدن. او مدام می‌گفت نه جیووانی، خواهشم می‌کنم این کار را نکن. من صدای او را می‌شنیدم. فوراً به پلیس زنگ زدم. اما آن مرد آنقدر خواهرم را زده بود که خواهرم جان خود را از دست داد.»

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که الساندرا و جیووانی حدود یک سال بوده که با هم در ارتباط بودند هرچند که بیشتر اوقات دور از هم بودند چون خانم در بولونیا زندگی می‌کرد و جیووانی در سیسیل فوتبال بازی می‌کرد.

روزنامه «سان» در ادامه گزارش می‌دهد که این دو در خانه او با هم درگیر شدند، زمانی که فوتبالیست سابق تیم جوانان ناپولی ظروف و چراغ را شکست. پس از جدایی آنها، جیووانی در طول شبانه روز با پیام‌ها و تماس‌های نامزد خود که حدود ۳۰ سال از او بزرگتر بود را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این زمانی بود که الساندرا، جیووانی را به دلیل ضرب و شتم به پلیس معرفی کرد.

ساکنان محلی همچنین ادعا کردند که این فوتبالیست ماشین الساندرا را عمداً خراب کرده، کنتور برقش را از بیرون جدا کرده و سعی کرده مخفیانه به سمت بالکن او برود. یکی از همسایه‌ها به رسانه‌های محلی گفت: «آن زن خیلی از او می‌ترسید زیرا او به شدت سمج بود که وارد خانه زن شود و این خانم هم نمی‌خواست او را به خانه راه دهد.»

این پرونده باعث سروصدا و خشم عمومی در ایتالیا شده است و بسیاری بر این باورند که سیستم قضایی برای حمایت از زنان به اندازه کافی تلاش نمی‌کند. بازرسان بررسی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-08-28 09:53

افزودن دیدگاه جدید