کد مطلب: 

271208

مربی و مدیر را اخراج کنید، من را داشته باشید

فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.
مربی و مدیر را اخراج کنید، من را داشته باشید

به گزارش سیتنا، کوین دورانت ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس،‌ بار دیگر به مالک این باشگاه ،جو تسای، هشدار داد که اگر شرایطی که مد نظر او است ایجاد نشود از این باشگاه جدا خواهد شد.

دورانت که فوق ستاره لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA به حساب می‌آید در آخرین مذاکره خود با سران این باشگاه مدعی شد که اگر می‌خواهند او را برای فصل آینده نگه دارند باید سرمربی و مدیر این تیم را اخراج کنند. او شش هفته پیش نیز بابت جدایی خود هشدار داده بود اما به چنین موارد عجیبی اشاره نکرده بود.

فوق ستاره آمریکایی از فصل گذشته مسابقات NBA درگیری و حواشی زیادی با استیو نَش به عنوان سرمربی و شان مارکس مدیر این تیم دارد. به همین دلیل او در مذاکره با جو تسای مالک بروکلین نتس، شرط خود برای ماندن در این تیم را اخراج دو فرد مذکور از باشگاه اعلام کرده است. البته تسای در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که سرمربی و کادر این باشگاه مورد حمایت او هستند.

این جدیدترین مرحله از ماجرایی است که در ۳۰ ژوئن آغاز شد، زمانی که دورانت به باشگاه نتس گفت که می‌خواهد با آنها معامله کند. این بازیکن ۳۳ ساله در حالی چنین خواسته ای را مطرح کرده که بازیکن آزاد نیست. از قرارداد ۱۹۸ میلیون دلاری او با نتس چهار سال باقی مانده است.

با این وجود اما در چنین شرایط باید جدایی دورنت از نتس را قطعی دانست. البته این فوق ستاره تا سال ۲۰۲۶ با نتس قرارداد دارد که باید دید نتیجه این حواشی چه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-08-10 00:49

افزودن دیدگاه جدید