کد مطلب: 

270955

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر توسط یک ابرکامپیوتر(+عکس)

پیش بینی لیگ برتر انگلیس توسط یک ابررایانه انجام شد و نتایج جالبی به دست آمد.
پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر توسط یک ابرکامپیوتر(+عکس)

به گزارش سیتنا، یک ابرکامپیوتر، منچسترسیتی را در حفظ عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده موفق دانسته و پیش بینی کرده این تیم دوباره قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست خواهد آورد. سیتی امیدوار است که تحت نظارت پپ گواردیولا عنوان قهرمانی را دوباره از آن خود کند، عنوانی که فصل قبل با برتری فقط یک امتیازی نسبت به لیورپول کسب کرده بود.

در حالی که انتظار می‌رود باشگاه شهر منچستر با رقابت سختی از سوی لیورپول، آرسنال، تاتنهام، چلسی و منچستریونایتد روبه‌رو شود، این ابر رایانه ادعا می‌کند که آنها در کسب عنوان قهرمانی به همه حریفان خود برتری دارند.

ابرکامپیوتر FiveThirtyEight پیش‌بینی کرد که مردان گواردیولا با ۸۵ امتیاز، ۵ امتیاز بیشتر از لیورپول، که در رتبه دوم قرار می‌گیرد، جام را به خانه خواهند برد. از چلسی به عنوان تیم سوم نام برده شده، بالاتر از تاتنهام، که بر اساس ابررایانه FiveThirtyEight، باید به مقام چهارم بسنده کند. با وجود سرمایه‌گذاری سنگین، پیش بینی می‌شود که آرسنال و منچستریونایتد باز هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشند و این دو به ترتیب پنجم و ششم شوند.

در سمت دیگر جدول ابرکامپیوتر پیش‌بینی کرده که فولام، ناتینگهام فارست و بورنموث سقوط خواهند کرد. این سه باشگاه در فصل گذشته پس از یک فصل موفق در چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کردند. در این پیش‌بینی، انتظار می‌رود ناتینگهام با ۳۵ امتیاز فصل را در انتهای جدول به پایان برساند و فولام و بورنموث با ۴ امتیاز بیشتر، سقوط کنند.

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر توسط یک ابرکامپیوتر(+عکس)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-08-01 13:25

افزودن دیدگاه جدید