کد مطلب: 

270421

نقش جلبک دریایی در درخشش رونالدو، مسی و بنزما

نشریه سان در گزارشی به یک راز بزرگ در رژیم غذایی سه ستاره فوتبال پرداخت.
نقش جلبک دریایی در درخشش رونالدو، مسی و بنزما

به گزارش سیتنا، کریسیتانو رونالدو، لیونل مسی و کریم بنزما سه فوق‌ستاره دنیای فوتبال هستند که با وجود عبور از سی سالگی هم‌چنان می‌درخشند و در بالاترین سطح مشغول پیشرفت هستند. این سه ماشین گلزنی پس از سی سالگی حتی از جوانی خود هم درخشش بیشتری داشتند که نشان از برنامه‌ریزی فوق‌العاده آن‌ها دارد.

روزنامه‌های اسپانیایی مارکا و موندو دپورتیوو بر این باور هستند که دلیل حفظ آمادگی این سه فوق‌ستاره وجود جلبک دریایی در رژیم غذایی بسیار سخت و مغذی آن‌ها به عنوان یکی از اجزای اصلی است و هر سه بازیکن به طور منظم جلبک دریایی می‌خورند.

جلبک دریایی دارای ماده‌ای به نام اسپیرولینا است ۷۰ درصد پروتئین دارد از ویتامین‌های A، B۱، B۲، C، D، و E غنی شده و هم‌چنین ماده‌ای به کلرلا در آن وجود دارد که از ۶۰ درصد پروتئین تشکیل شده و به کند شدن پیری و موارد دیگری کمک می‌کند. علاوه بر این گزارش شده باعث تسریع متابولیسم بدن می‌شود و به سرعت سموم را دفع می‌کند.

آلبرتو ماسترومتئو، سرآشپز خصوصی ستاره‌ها در اسپانیا، از طرفداران بزرگ مصرف جلبک دریایی است. او در مورد اسپیرولینا و کلرلا گفت: «آنها حاوی ارزش غذایی بسیار زیادی هستند زیرا با خوردن مقدار کمی پروتئین گیاهی زیادی دریافت می‌کنید که بدن حتی بهتر از پروتئین حیوانی آن را سنتز می کند. من به قدرت غذایی فوق‌العاده ریزجلبک‌ها، منابع بی‌نظیر اسیدهای چرب غیراشباع امگا ۳ و سایر چربی‌های سالم، ویتامین‌ها، کاروتنوئیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها و غیره معتقدم. به همین دلیل است که من معمولاً اسپیرولینا و کلرلا را در تمام غذاهایم قرار می‌دهم.»

مصرف جلبک دریایی توسط رونالدو، مسی و بنزما به خوبی تاثیر مطلوب خودش را نشان داده و این سه نفر هم‌چنان مشغول درخشش در باشگاه‌های خود هستند. رونالدو، ۳۷ ساله، بهترین گلزن منچستریونایتد در فصل گذشته بود و ۲۴ بار در تمامی رقابت ها موفق به گلزنی شد. مسی ۳۵ ساله در اولین فصل خود برای پاری سن ژرمن، ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد.

کریم بنزما ۳۴ ساله هم با زدن ۴۴ گل در ۴۶ بازی در تمام رقابت ها برای رئال مادرید بهترین عملکرد را بین این سه نفر داشت.

بنابراین شاید داشتن جلبک دریایی در هر وعده غذایی سود زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-15 09:53

افزودن دیدگاه جدید