کد مطلب: 

270349

به معنای واقعی " بلبشو "

شاید این حرف غیر قابل باور باشد اما از دید بعضی از مسئولان فدراسیون،اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم‌ملی فوتبال است.
به معنای واقعی " بلبشو "

به گزارش سیتنا، بعد از ظهر دیروز بود که کمیته فنی فدراسیون رای به برکناری دراگان اسکوچیچ داد تا در کمتر از چند ساعت فضای رسانه های ورزشی پر شود از حدس و گمانه زنی.همه سراغ گزینه هایی برای جانشین اسکو بودند و اسامی خودشان را مطرح می کردند.این اتفاق تا آخرین ساعات شب ادامه داشت تا اینکه کامرانی فر دبیر کل فدراسیون مصاحبه کرد و گفت: «نظر کمیته فنی محترم،اما درباره اسکوچیچ میرشاد ماجدی تصمیم نهایی را می گیرد.»

این اظهار نظر را شاید کسی جدی نگرفت اما آنچه که از فدراسیون خبر می رسد این است که دو دستگی بین اعضای کمیته فنی با سرپرست و دبیر کل وجود دارد و یک جورهایی جنگ قدرت در این فدراسیون به راه افتاده است.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز هشتم شهریور ماه انجام خواهد شد و به قول یکی از دوستان:«خدا تا آن زمان را به خیر کند.»

صبح امروز هم محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت:«آخرین خبری که دارم آقای اسکوچیچ قرار بود بامداد امروز وارد کشور شود. بنا است جلسه‌ای را داشته باشیم که هنوز محل و زمان آن مشخص نشده است.»

او درباره بیان برکناری اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم گفت:« کمیته فنی نظر مشورتی و کارشناسی داده است و سپس هیأت رئیسه دیدگاه‌های کمیته فنی را بررسی می‌کند. اینکه او برکنار شده است خبر قطعی نیست. نقش کمیته فنی همین است که دیدگاه خودش را بدهد و نظرش را اعلام کند اما بیان دیدگاه به منزله تصمیم‌گیری و قطع همکاری نیست.»

پاینده درباره زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: قرار است نشستی با آقای اسکوچیچ با حضور هیأت رئیسه برگزار و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-12 16:27

افزودن دیدگاه جدید