کد مطلب: 

270272

دو دستگی ملی‌پوشان به پرسپولیس هم رسید اما...

از روز پنج شنبه گذشته بحث برکناری احتمالی دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران بحث روز فوتبال ما شده است.
دو دستگی ملی‌پوشان به پرسپولیس هم رسید اما...

به گزارش سیتنا، در این میان شاهد دو دستگی عجیب میان ملی پوشان ایرانی بودیم. در این شرایط سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند.

در ادامه اما احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران واکنش تندی به استوری حمایتی هم‌تیمی‌هایش نسبت اسکوچیچ داشت و آن را بدون هماهنگی دانست!

جهانبخش، طارمی،پورعلی گنجی، انصاری فرد از جمله بازیکنانی بودند که استوری حاج صفی را بازنشر کردند؛ البته انصاری فرد در اردوی آخر تیم ملی حاضر نبود. متن استوری اعتراضی حاج صفی، جهانبخش، طارمی، پورعلی گنجی به شرح زیر است : «استوری که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی احترامی‌به مجموعه تیم ملی است. صدور بیانیه‌هایی غیرواقعی به نام تیم ملی که براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گزفته و باعث دو دسته شدن تیم می‌شود. ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوشرنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌هایمان را با تمام وجود در زمین نشان می‌دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می‌گذاریم. انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلات را بزرگتر می‌کند.»

این دو دستگی واکنش میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را در پی داشت تا هشدار دهد: «فدراسیون متولی تصمیم‌گیری در خصوص تمام موضوعات مرتبط با تیم ملی است و مقابل هرگونه حاشیه سازی و اختلاف افکنی خصوصا در مقطع حساس کنونی ایستادگی می‌کند.»

جالب اینجاست این دو دستگی در اردوی پرسپولیسی‌ها نیز به وجود آمد اما با این تفاوت که همه چیز به شوخی و خنده کشیده شد و نه کُری و درگیری لفظی!

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک استوری حمایتی سردارآزمون از دراگان اسکوچیچ را بازنشر کردند در حالی که مرتضی پورعلی گنجی همراه حاج صفی، جهانبخش، طارمی، سروش رفیعی و انصاری فرد شد و این کار را محکوم کرد.

مهدی ترابی هم که اغلب از سوی اسکوچیچ دعوت شده اما به بازی گرفته نمی‌شود هیچ واکنشی نشان نداد! سعید صادقی نیز چنین سیاستی در پیش گرفت و این بازیکنان در اردوی پرسپولیس بابت این ماجرا سر به سر یکدیگر گذاشته و به شوخی پرداختند در حالی که به نظر می‌رسد داستان سردارآزمون و رفقایش با برخی بزرگان تیم ملی به این راحتی یا با شوخی و خنده حل و فصل نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-10 11:05

افزودن دیدگاه جدید