کد مطلب: 

270271

علاقه شدید دستیار سابق دل بوسکه به حضور در پرسپولیس

پائولو منزس مربی اسپانیایی جدیدترین گزینه‌ای است که برای جانشینی حمید مطهری در پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.
علاقه شدید دستیار سابق دل بوسکه به حضور در پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، بعد از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس، جانشین او هنوز مشخص نشده است. تا الان گزینه‌های زیادی برای جانشینی مطهری به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند و سرمربی پرسپولیس هم ۲ گزینه را انتخاب کرد تا مدیران پرسپولیس مذاکره با این نفرات را آغاز کند. با توجه به اختلاف مالی زیاد بین گزینه‌های یحیی و باشگاه پرسپولیس، حضور آن‌ها در این تیم منتفی شد.

از همین رو یحیی مجبور شد گزینه جدیدی به باشگاه معرفی کند تا اقدامات لازم برای جذب او انجام شود. در چند وقت اخیر و بعد از منتفی شدن ۲ گزینه اصلی، گزینه‌های زیادی به پرسپولیس برای دستیاری یحیی گل‌محمدی معرفی شدند ولی هنوز کسی مورد تایید قرار نگرفته است. یکی از این نفرات پائولو منزس مربی اسپانیایی است که سابقه دستیاری ویسنته دل بوسکه را در تیم ملی اسپانیا دارد.

او همچنین سابقه سرمربیگری در لیگ هند را در کارنامه دارد و در لیگ قهرمانان آسیا سابقه رویارویی با ذوب آهن را دارد. بعد از اینکه شایعه شد این مربی یکی از گزینه‌های دستیاری یحیی گل‌محمدی است، با او تماس گرفتیم تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شویم.

منزس در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس گفت: به مردم ایران سلام می‌کنم و خیلی خوشحالم که با شما حرف می‌زنم. خیلی‌ها در این چند روز به من پیام دادند ولی واقعیت این است که هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس دریافت نکردم و کسی از طرف این باشگاه با من تماس نگرفت.

من فوتبال ایران را می‌شناسم و قبلا زمانیکه در هند بودم، مقابل یک تیم ایرانی قرار گرفتم. می‌دانم پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و هواداران بسیار زیادی دارد. با این حال تا این لحظه هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس نداشتم.

دستیار سابق دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا در خصوص اینکه اگر پیشنهادی از سوی پرسپولیس دریافت کند، حاضر است به ایران بیاید یا خیر هم گفت: من عاشق کارم هستم و قطعا از پیشنهاد باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس استقبال خواهم کرد. اگر پیشنهادی به دستم برسد آن را بررسی می‌کنم چون مشتاق کار کردن در فوتبال ایران و پرسپولیس هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-10 11:01

افزودن دیدگاه جدید